2. Opinions d'hotels de Turquia
South Eastern Anatolia Region Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Kommageneiz hotel Puntuació: 5

"Ubicació"

• Nemrut Kommagene Hotel Puntuació: 8

"Allotjament molt a prop de l'estació d'autobusos de Kahta. El senyor de l'allotjament ens va ajudar a organitzar la pujada al Mont Emrut. Vam intentar anar pel nostre compte però va ser impossible. Finalment vam anar a veure la posta de sol amb el tour que ens va organitzar. L'habitació està neta, amb aire acondicionat. Bon lloc per passar-hi una nit."

• Nemrut Güneş Motel Puntuació: 8

"La situació inmillorable. L'establiment té algunes mancances."

• VE HOTELS ADIYAMAN Puntuació: 10

"Hotel al centre de la ciutat situat en un antic claustre amb molt caràcter. Pel preu la qualitat és excepcional, les habitacions molt grans i molt maques"

• Kaliruha Boutique Hotel Puntuació: 7

"el personal molt amable i l’esmorzar delicios"

• Amida Boutique Otel Puntuació: 8

"Bon allotjament a la ciutat vella d'Amed."

• Kaya Ninova Hotel Puntuació: 8

"Hotel molt gran dedicat al turisme en el centre de Mardin. Les habitacions són molt grans i confortables"

• nahrin hotel&art Puntuació: 10

"L'esmorzar va ser excepcional, molt tradicional, artesà i amb molta quantitat. Les habitacions estan reformades però mantenint la seva esència. El personal va ser molt amable en tot moment i varem poder participar d'una vetllada amb música i menjar tradicional. Molt recomanable!!"

• beytsami taşev Puntuació: 10

"Molt cèntric. Les habitacions tenen unes vistes fantàstiques."

• Ali Bey Konagi Puntuació: 9

"Les habitacions són molt maques mantenint l'essència tradicional. Teniem aigua potable embotellada sempre disponible i l'esmorzar era molt complet i bo"

Els 30 millors hotels de South Eastern Anatolia Region