South Male Atoll Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Equator Beach inn Beoordelingsscore: 8,8

“Goede prijs/kwaliteit verhouding. Mogelijkheid voor excursies Airco”

• Olhuveli Beach & Spa Maldives Beoordelingsscore: 8,8

“Hartverwarmende staf !”

• Holiday Inn Resort Kandooma Maldives Beoordelingsscore: 6,2

“eiland zelf,kamer+badkamer en flora en fauna.”

• Zeestar Inn Beoordelingsscore: 9,2

“Personeel is ontzettend aardig, het zitje is gezellig. De kamers zijn ontzettend schoon! Niet persee het allermooist, maar erg fijn. Goede airco, schone douche en warm. Ook een rekje waar je je zwemspullen kan drogen. En de tours vanuit daar zijn echt super, beter dan de andere die ik heb geprobeerd. Ik zou deze accommodatie ontzettend aanraden. Jammer dat sommige gasten zeggen dat het strand ver weg is, dat valt echt reuze mee en is een heel klein stukje.”

• Fihalhohi Island Resort Beoordelingsscore: 7,9

“HP was goed, wat wij heel prettig hebben ervaren dat wij bij de Blue Lagoon konden lunchen. Nl. geen buffet en eigen tijd in delen. Genoten van het huisrif.”

• Fihalhohi Island Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Geweldige locatie, een prachtig eiland met hagelwitte stranden en snorkelmogelijkheden. Bij aankomst ontvingen wij een drankje en lunch(ondanks halfpension). Personeel is ook erg vriendelijk. Halfpension is perfect bevallen, we hebben geluncht bij de surfbar op het resort wat flink goedkoper was(á 10$ pp).”

• Sun Tan Beach Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“De locatie is echt geweldig. Prachtige kamer met mooi ruim balkon uitkijkend op de zee.”

• Sun Tan Beach Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Prima ontbijt. Hotel ligt aan het strand en is één minuut lopen van de boot. Prima plek om te vertoeven op Maafushi.”

• Fihalhohi Island Resort Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie, grote en bijzonder schone kamer met mooi uitzicht. Rif voor de deur, heerlijk snorkelen. Hotelkamer was mooier dan op het plaatje. Geweldig ontbijt waarbij niets ontbrak en goede koffie!!! De mooi schoongehouden standen, het witte zand en de turquoise blauwe zee. Vervoer per boot perfect geregeld. Wij hadden vertraging en ze stonden keurig te wachten en kregen een gratis avondmaaltijd aangebodenen. We vlogen 's morgen bij tijds weer weg maar ook dat was goed geregeld evenals het ontbijt vroeg in de ochtend.”

• Biyadhoo Island Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Alles in het resort voldeed aan onze verwachtingen : uitgebreid ontbijt, verzorgde kamers die iedere dag worden gepoetst, zeer verzorgd middag- en avondmaal ook en een resort dat over het hele eiland perfect wordt netjes gehouden door het talrijke personeel. Mensen die klagen dat de badkamers van de verschillende appartementjes wat aan de oude kant zijn, zijn dan echt wel verwende nesten vinden wij, want alles werkt perfect zoals het hoort. Wij kozen voor de all-in-formule en dan heb je echt waar voor je geld. Alle drank bij je morgen-, middag- en avondmaal is inbegrepen en de bar is open van tien uur 's morgens tot middernacht en ook daar is ongeveer alles inbegrepen, behalve als je champagne bestelt. Wij kwamen ook om te snorkelen en zijn zeker niet bedrogen uitgekomen, ook al moet het rif wel nog voor een groot stuk herstellen van de grote koraalsterfte in de Malediven en het Great Barrier Reef door El Niño in 2016. Niettemin snorkelden wij tussen ontelbare kleurrijke vissen : papegaaivissen, trekkersvissen, murenes, eenhoornvissen, doktersvissen, sardientjes, noem maar op. Op excursie konden we ook tussen dolfijnen zwemmen, en op Biyadhoo zelf hebben we zeker 6 of 7 keer schildpadden gezien, één keer manta's en één keer een stingray. Vrienden uit Nederland en Italië die we daar leren kennen hadden hebben ook Eagle-rays gezien. Zwartpuntrifhaaien en barracuda's zijn er ook zeer algemeen en je zwemt er zonder probleem op slechts een meter van. Als je je duikbrevet wil is het er ook geen probleem om je Paddy te halen in ongeveer 5-6 dagen.”

De 5 beste hotels in: South Male Atoll

gebaseerd op 2.133 hotelbeoordelingen op Booking.com