Hampshire Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Holiday Inn Winchester Beoordelingsscore: 7,9

“De correcte sfeer van personeel ”

• Southampton Harbour Hotel & Spa Beoordelingsscore: 9,2

“Fantastisch uitzicht!”

• “Mooie kamer. Uitstekende bedden. Prima ontbijt. Heel vriendelijke mensen. Parkeerfaciliteit. Vlakbij de cathedraal.”

• Marwell Hotel - A Bespoke Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“De kamer en de dame aan de receptie.”

• “Grote hotelkamer met slaap- en zitgedeelte. Grote inloopdouche. Koffie- en theezetfaciliteiten op de hotelkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet. Bar met eenvoudige maaltijden tegen betaalbare prijzen. Goede wifi. Grote parkeerplaats. Hotel ligt dichtbij A27. Hiervan merk je in het hotel echter niets.”

• The Angel Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk personeel. We konden zelfs eerder ontbijten omdat we vroeg weg moesten. Verder prima ontbijt en ook het eten in het restaurant is goed. Voldoende parkeerruimte.”

• Village Hotel Portsmouth Beoordelingsscore: 7,5

“Goede bedden”

• Red Lion Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Mooi hotel op loopafstand van het centrum van Basingstoke.”

• Crowne Plaza Basingstoke Beoordelingsscore: 7,5

“Ontbijt was zeer uitgebreid. Mogelijkheid om thee, koffie en chocolademelk te maken op de slaapkamer. Goede douch met veel shampoo etc. Hotel eenvoudig te bereiken vanuit de snelweg.”

• Apollo Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“ontbijt was prima. koffie-service (2 kannen) was inefficient. wachttijd als er weer een lege kan vervangen moest worden. restaurant: 2x een pizza gegeten, met 14 dagen tussentijd. 1e keer: 1 pizza was perfect; 2e was aan onderzijde verkoold. dit probleem werd prima, zonder problemen opgelost. er werd een nieuwe geserveerd. 14 dagen later: de pizza die de 1e keer perfect was, werd nu, in dezelfde samenstelling, in een zeer magere uitvoering geserveerd. i.v.m. onze haast hebben we hierop geen aanmerking gemaakt, maar e.e.a. geeft blijk dat de keuken niet geheel stabiel is in constant goed kwaliteit niveau. het bedienend personeel lost het wel voortreffelijk op.”

De 30 beste hotels in: Hampshire

gebaseerd op 146.898 hotelbeoordelingen op Booking.com