Zuid-Transdanubië Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel La Riva Beoordelingsscore: 10,0

“Wij waren hier 4 dagen na 4 dagen Boedapest. Perfecte combinatie om uit te rusten na de citytrip. De ligging tov het meer is top. Het hotel heeft ligstoelen die je mee naar het meer neemt. Je ligt dan aan het water, op privestrand, op een grasveld met trapjes die over de stenen het water in gaan. Je staat dan op zand. Aangenaam zo. Onze kamer, aan de zijkant, had een mooi terrasje met zicht op het meer. Wij hadden voor ons 2 een 3 persoonskamer. Veel ruimte dus. Proper. Goed bed en goede badkamer. Heel vriendelijk personeel. Goed ontvangen. Het eigen restaurant, waar je 10% korting krijgt, is zo goed dat we elke avond daar gegeten hebben. Topchef. Vriendelijke kelners. Heel goed en uitgebreid vers ontbijt. Bij mooi weer kan je buiten ontbijten. Ook nog mooie welness ter beschikking. Wij waren er in de 1ste week van september. Niet alle horeca was meer open, maar er was nog genoeg leven. Niet doods zoals sommigen schrijven. Ik vond het net aangenaam zo. Geen drukte. ”

• Anna Grand Hotel Wine & Vital Beoordelingsscore: 7,5

“Alles ok. Het diner in buffetvorm was matig.”

• Luxury Spa & Conference Hotel Beoordelingsscore: 4,6

“De kamer op zich was heeeel goed. Grote mooie kamer”

• Aragda Apartman Beoordelingsscore: 10,0

“Het appartement was helemaal fonkelnieuw. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en er stond jus d’orange en water klaar.”

• Akadémia Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was super! Het personeel was heel vriendelijk. Spraken Duits en Engels. Kortom een super verblijf!”

• Mala Garden Design Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“We werden onmiddellijk door twee vriendelijke personeelsleden ontvangen. Na een verwelkomingsdrankje werden we naar onze kamers begeleid. We waren vanaf de eerste seconde blij verrast...mooie grote gezellige propere kamer met zicht op het meer. Welkomsdrankje en koekje op de kamer, gratis massage, gratis drank en gebak...wat werden we verwend de 4 dagen dat we er waren. Na een grote wandeling in Siofök zijn we echt van overtuigd dat dit het mooiste en beste hotel is. We hebben echt genoten en gaan zeker terug.”

• Hunguest Hotel Bál Resort Beoordelingsscore: 9,6

“het ontbijt was heerlijk alles erop en eraan, en het avond eten ook,de bar gezellig en vriendelijk personeel,dit is een aanrader grts”

• Szinbád Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Dit hotel is prima! Even de weg oversteken en je bent in het oude centrum van Pécs! Het personeel is heel erg vriendelijk en voorkomend. De auto kan op de eigen parkeerplaats staan. Super! Het ontbijt was prima. Meer dan voldoende! Het diner was steeds erg lekker. Wensen, een aanpassing, het was steeds mogelijk!”

• Hotel Astoria Beoordelingsscore: 4,6

“De ligging en locatie van hotel Astoria Ons ongenoegen bij terugkomst kenbaar gemaakt bij Booking.com. en de communicatie met Booking is prima verlopen. Booking heeft de accommodatie gesproken en zij herkenden zich niet in ons verhaal en foto's ??? Booking heeft ons een klein voorstel gedaan en vonden wij een prima oplossing. wij waren niet op geld of iets anders uit, maar willen onze ervaring delen, en dat stelde Booking zeer op prijs”

• Hotel Palatinus City Center Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging in het centrum was fantastisch. Het ontbijt zeer compleet en goed.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Zuid-Transdanubië

gebaseerd op 30.877 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com