Zuid-Bohemen Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Red Point Beoordelingsscore: 9,6

“Aardige eigenaar. We werden goed geholpen. Ook een sfeervol en nette kamer. Wij waren tevreden.”

• Exclusive HOTEL Lipno Wellness & SPA Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel bar .mooie kamer met balkon en mooi uitzicht goed ontbijt”

• Garni hotel Castle Bridge Beoordelingsscore: 9,2

“Perfect hotel in Cesky Crumlov, een absolute aanrader in een voor veel nederlanders relatief onbekende omgeving.”

• Gold Beoordelingsscore: 8,3

“Het ontbijt was prima, ruime keus. Diner was typisch Tsjechisch maar goed. Parkeerplaats ruim beschikbaar en goed toegankelijk. De locatie is uitstekend en enkele minuten lopen van de toeristische bezienswaardigheden.”

• Hotel Zlaty Andel Beoordelingsscore: 10,0

“vriendelijkheid personeel”

• Boutique Hotel U Solné Brány Beoordelingsscore: 10,0

“Hotel was super netjes, kamer en badkamer bijna nieuw. Ontbijt was heerlijk! Personeel was zeer vriendelijk. Lokatie is top, midden in centrum in de oude stad.”

• Hotel Zvíkov Beoordelingsscore: 10,0

“Fantastische kamer met balkon en prachtig uitzicht. Heerlijke omgeving. Puur natuur. Tikje oubollig.”

• EA Hotel Na Jezeře Beoordelingsscore: 9,6

“Wij waren hier in het laagseizoen waardoor het heerlijk rustig was met prima prijs-kwaliteit verhouding. De huisjes bieden alles wat je nodig hebt, ook al waren wij hier slechts voor 1 nacht. Zowel het avondeten als het ontbijt waren prima, in het centraal op het resort gelegen restaurant. De omgeving is prachtig, met een strandje op loopafstand en mooie vergezichten op de berghellingen rondom het Lipnomeer.”

• Holiday Home Střížov Beoordelingsscore: 5,0

“Leuk maar gedateerd huisje op een park. Mooie goed onderhouden tuin.”

• Hotel Klika Beoordelingsscore: 8,3

“Het appartement was groter dan verwacht. Er was slaapplek voor 4 personen. Genoeg zitplek en ook fijn waren de gordijnen die geen licht doorlieten. Dat zorgt mede voor een goede nachtrust.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Zuid-Bohemen

gebaseerd op 29.567 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com