Spetses Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Alexandris Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Goede locatie midden in haven. 2 Stappen en je staat in hotel. Ramen dicht en je hoort niks van buiten. Wij vonden kijken naar al die drukte prima bezigheid. Heel schoon, prima bed! ”

• Sailor's Nautical Concept Hotel Beoordelingsscore: 4,2

“Nvt”

• Kastro Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging, maar vooral ook de bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaresse ”

• Villa Irini Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben genoten van het zwembad in de tuin. Het ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid. Eigenaresse is een erg hartelijke vrouw die ons in de watten heeft gelegd! Echt een aanrader!”

• Klimis Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het hotel is perfect gelegen in het centrum, 250 m lopen van de haven en 100m lopen van het strand. Prachtige kamer met zicht op de zee en strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Villa Martha Beoordelingsscore: 10,0

“Hele vriendelijke eigenaren, heerlijk ontbijt, fantastisch zwembad en mooie tuin.”

• Alexandris Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het uitzicht van de kamer was prachtig! Het personeel was aardig en behulpzaam, in de ochtend werd er een eitje voor ons gebakken en lekkere koffie gezet!”

• Vanas Beoordelingsscore: 7,5

“Het ontbijt was prima. Heel aardig personeel En eigenaren Top. Het hotel is vrij ver van de kust. Elke dag lopend naar beneden.Maar eind van de middag bracht de eigenaar met zijn busje ons naar boven.”

• Alexandris Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“De comfortabele stoelen en de mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Fijne badkamer. Aardige eigenaresse waar we veel nuttige informatie van kregen.”

• Arolithos Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer nette kamers, elke dag nieuwe handdoeken ! Vriendelijk personeel.”

De 20 beste vakantiewoningen in: Spetses

gebaseerd op 1.321 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com