Split-regionen Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Radisson Blu Resort & Spa Poeng fra gjester: 7,1

«Vi begynte oppholdet flott, med fin lunsj i restauranten, rom og fasiliteter var bra og sengene gode, utebassenget var tømt for vann og dette synes jeg vi kunne fått beskjed om, vår siste kveld i restauranten var en forferdelig opplevelse, dårlig servitør og mye rot med mat, drikke kom først når vi var ferdig med og spise, dessert var en katastrofe.»

• Aparthotel Miramare Poeng fra gjester: 8,8

«Personalet »

• Hotel Diadem Poeng fra gjester: 7,5

«Dårlig frokost»

• Amfora Hvar Grand Beach Resort Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenheten , strender i nærheten»

• Hotel Maritimo Poeng fra gjester: 9,6

«Alt var helt fortreffelig. Har bare gode opplevelser. Alle som arbeider her var serviceinnstilte og meget vennlige og hyggelig. Vi kommer igjen.»

• Centro Di Centri Due Poeng fra gjester: 8,3

«God seng. Reint og lyst rom. Sentral beliggenhet. Veldig vennlig og serviceinnstilt resepsjonist.»

• Aspalathos Residence Poeng fra gjester: 7,1

«Beliggenheten i gamlebyen»

• Hotel Villa Žarko Poeng fra gjester: 10,0

«God frokost. Det var ikke åpen restaurant på kveldstid på det tidspunktet vi besøkte hotellet, men det var nydelig mat på en restaurant i området som vi ble anbefalt fra resepsjonisten.»

• Hotel Ora Poeng fra gjester: 9,0

«Alt bra greit uten om air condition de slått av fra resepsjon og vi måtte åpene window PG det var trafikk lyder som plagete oss»

• Il Giardino Luxury Rooms & Suites Poeng fra gjester: 7,9

«Tina var veldig hjelpsom og vennlig. Leiligheten lå sentralt både til strand og til Gamlebyen. Rent og pent.»

De 30 beste ferieboligene i Split-regionen

basert på 202 418 omtaler av ferieboliger på Booking.com