Sporades Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Christina Poeng fra gjester: 7,9

«Perfekt beliggenhet med fin utsikt over havnen. Supermarked, frokostkafeer og mange gode restauranter rett utenfor døren. Kun noen få meter fra busstasjonen. Buss til strendene utenfor byen. Beliggenhet også rett ved fergekaien. 5 minutter med taxi til flyplassen. Personalet var svært hyggelige. »

• Betsanis Stafylos Apartments Poeng fra gjester: 9,6

«Nette Leute! Perfekte Lage! »

• Babis Poeng fra gjester: 10,0

«Hjelpsomt og vennlig personale. Fikk iskaffe etter å ha bli hentet ved ferjekaia og kjørt til flyplassen. Vertinna lånte meg til og med tørt håndkle til båttur da mitt hang til tørk. Fint rom og balkong med utsikt mot havna. Sentralt men rolig. Bra a/c. Kjøleskap, vannkoker og kaffekopper på rommet. »

• Regina Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenhet»

• Dolphin Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig sentralt beliggende til alt. Koselig hotell og enkel grei frokost. »

• Hotel Eleni Poeng fra gjester: 9,6

«Rent, pent og hyggelig! »

• Mira Mare Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Flott beliggenhet ved stranden. Kort vei til Skiathos sentrum.»

• Denise Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Gode senger. Ok frokost. Vi ble hentet på havnen, Maria ringte oss for å høre når vi kom med båten på eget initiativ. Blid og hyggelig vertinne!»

• Aeolos Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk beliggenhet! Deilig uteplass for å innta god frokost. Har bodd der flere ganger. Kort vei til sentrum og mange koselige taverna på veien dit. Anbefales!»

• «Frokosten var Ok, men litt lite utvalg i drikker og pålegg»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Sporades

basert på 4 595 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com