Sporades Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Christina Poeng fra gjester: 7,9

«Perfekt beliggenhet med fin utsikt over havnen. Supermarked, frokostkafeer og mange gode restauranter rett utenfor døren. Kun noen få meter fra busstasjonen. Buss til strendene utenfor byen. Beliggenhet også rett ved fergekaien. 5 minutter med taxi til flyplassen. Personalet var svært hyggelige. »

• Babis Poeng fra gjester: 10,0

«Hjelpsomt og vennlig personale. Fikk iskaffe etter å ha bli hentet ved ferjekaia og kjørt til flyplassen. Vertinna lånte meg til og med tørt håndkle til båttur da mitt hang til tørk. Fint rom og balkong med utsikt mot havna. Sentralt men rolig. Bra a/c. Kjøleskap, vannkoker og kaffekopper på rommet. »

• Regina Hotel Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenhet»

• Dolphin Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Veldig sentralt beliggende til alt. Koselig hotell og enkel grei frokost. »

• Mira Mare Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Flott beliggenhet ved stranden. Kort vei til Skiathos sentrum.»

• Denise Hotel Poeng fra gjester: 9,2

«Gode senger. Ok frokost. Vi ble hentet på havnen, Maria ringte oss for å høre når vi kom med båten på eget initiativ. Blid og hyggelig vertinne!»

• Aeolos Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk beliggenhet! Deilig uteplass for å innta god frokost. Har bodd der flere ganger. Kort vei til sentrum og mange koselige taverna på veien dit. Anbefales!»

• Pension Nikolas Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig overnatting. Rent og pent. Hyggelig vertskap.»

• «Frokosten var Ok, men litt lite utvalg i drikker og pålegg»

• Studios Mahi Poeng fra gjester: 9,2

«Kjempeflott utsikt, sentralt plassert uten nattestøy. En fin terrasse å sitte på om kvelden. Her kommer vi gjerne igjen hvis prisen holdes på samme gunstige nivået.»

De 30 beste ferieboligene i Sporades

basert på 13 948 omtaler av ferieboliger på Booking.com