Stann Creek Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Bocawina Rainforest Resort Beoordelingsscore: 9,2

“Geweldige locatie in het Mayflower Bocawina National Park. De kamer was wel een stuk minder comfortabel dan de suite die we een dag eerder hadden (zelfde prijs) Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. ”

• Lydia's Guesthouse Beoordelingsscore: 9,2

“Super lief personeel en op een rustige locatie. Je bent zo op het strand of bij een restaurant. De kamers waren mooi schoon net als de gezamelijke keuken en badkamers. Op de gang stond ook een koelkast zodat je je drinken goed koel kon houden zonder telkens naar de keuken te moeten.”

• Serenade Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Goede locatie (naast het eindpunt van de bus), lekker bed, airco werkt goed. ”

• Lydia's Guesthouse Beoordelingsscore: 8,8

“Veel badkamers voor het aantal kamers. Guesthouse ligt aan de sidewalk en het is goed onderhouden. Lydia, de eigenaresse is een super aardige vrouw. In de keuken is alles aanwezig (magnetron, waterkoker, toaster, koffiezet apparaat, etc). Super fijne plek! ”

• Placencia Hostel Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel erg vriendelijk! Locatie top! ”

• Bocawina Rainforest Resort Beoordelingsscore: 8,8

“De ligging van dit hotel is echt fantastisch! Midden in het Bocawina National Park, waar je mooi kunt wandelen en watervallen kunt bezoeken. Mooie grote kamer met 2 grote bedden. Top personeel! ”

• Chaleanor Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“De kamers in het hotel zijn heel fijn. Jammer dat ze geen midden optie hebben wat hotelkamers betreft. Ik reis alleen en alle kamers zijn familie kamers met minimaal 5 slaapplekken, nogal onnodig voor 1 persoon en dat zou ook kunnen schelen in de prijs.”

• SeaSide Inn Beoordelingsscore: 7,1

“De huisje lag direct aan het strand wat uit het centrum van Hopkins. Daardoor lekker rustig en alle gemak om te relaxen aan het strand. Er staan een aantal stoelen en heerlijk brede hangmatten om te liggen. Daarbij mochten we de fietsen gebruiken om gemakkelijker naar het centrum te komen. Toen onze douche en wc kapot gingen werden deze direct gemaakt.”

• The Funky Dodo Backpackers Hostel Beoordelingsscore: 7,5

“Vriendelijk onthaal en mooie nette kamer.”

• Bocawina Rainforest Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie was middenin het Mayflower Bocawina park, het park wordt goed onderhouden en het personeel was vriendelijk en dacht goed met ons mee. Heerlijk eten in het restaurant.”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Stann Creek

gebaseerd op 964 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com