Steinhuder Meer Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• cantera by Wiegand Beoordelingsscore: 7,9

“Het restaurant was van uitstekende kwaliteit en dat wij een omwisseling van de kamer met airco kregen, heeft ons aangenaam verrast. ”

• Landsitz Kapellenhöhe Beoordelingsscore: 10,0

“diner en ontbijt”

• Strandhotel Weißer Berg Beoordelingsscore: 7,5

“Natuur,en wandelroute langs het water”

• Strandhotel Weißer Berg Beoordelingsscore: 7,1

“De kamer is ruim genoeg”

• Neustädter Hof Hotel Garni Beoordelingsscore: 8,8

“men was zeer vriendelijk. de kamer was ruim, gezellig en schoon. de bedden waren van prima kwaliteit.”

• Zum Damhirsch Beoordelingsscore: 5,0

“Mijn collega's zijn geweest en zij waren tevreden. Ik zit echter al 3 weken achter een factuur aan waarvan ze nu 2 keer beloofd hebben hem op te sturen maar ik krijg niets.”

• Strandhotel Weißer Berg Beoordelingsscore: 5,0

“Locatie aan het meer was goed. Buiten een goede sfeer. Zag er buiten leuk uit en de eigenaar was enthousiast.”

• HOTEL SEINSCHE am MEER Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging”

• Haus am Meer Steinhude Beoordelingsscore: 6,2

“De ligging is ok vooral de zitjes aan het water”

• Haus am Meer Steinhude Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie locatie aan het meer. Leuk om naar het 'eiland' te lopen. Je kunt lopend richting het centrum en er is ook een mogelijkheid om met een treintje te gaan. Er was een bruiloft op het terras, dus daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij hadden een familiekamer. Eén balkon zit boven het terras, dan voel je je wel bekeken. Het andere balkon had een minder mooi uitzicht richting naastgelegen gebouwen/woningen. Het ontbijt werd binnen geserveerd. Er werd geen mogelijkheid geboden om buiten te eten.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Steinhuder Meer

gebaseerd op 2.324 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com