Stubaigletsjer Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Happy Stubai Beoordelingsscore: 7,5

“Redelijk ontbijt mooie ligging”

• Hotel Brennerspitz Beoordelingsscore: 10,0

“We geven een negen voor alles”

• Sporthotel Neustift Beoordelingsscore: 9,2

“Prettig en gastvrij personeel. Prima eten!”

• Alpeiner - Nature Resort Tirol Beoordelingsscore: 10,0

“Uitstekende keuken Schitterende wellness Perfecte service”

• Alpenresidenz Viktoria Beoordelingsscore: 9,6

“Ontbijt meer dan genoeg en goed .Avond eten te kiezen uit 3 menu’s en voor 15€ vier gangen menu”

• Alpenhotel Kindl Beoordelingsscore: 10,0

“Heel graag wilde ik naar het Stubaital omdat ik al wist dat het hier een absoluut wandelparadijs is. En dan wilde ik wel graag een bijpassend hotel. Dát is meer dan gelukt: Hotel Kindl is een fántastisch hotel. Ik had heel goed gezocht op Booking, er zijn meer dan genoeg mooie/goede hotels maar wat was ik blij dat ik dit hotel gekozen had! Fantastisch eten, prachtige kamer, geweldig personeel. En dan heb ik het nog niet eens gehad over een van de mooiste sauna's die ik ooit gezien heb. De vraag is ook niet óf ik ooit terugkom, maar vooral wanneer ik hier weer naartoe kan gaan. En oja! Mijn zus en ik hoefden geen auto te huren want we werden niet alleen gebracht en gehaald van/naar vliegveld Inssbruck, we werden ook afgezet én weer opgehaald bij de wandelingen. Hotel Kindl krijgt van mij (en mijn zus) een hele dikke tien. Met een griffel en een kus van de juf.”

• Premium Activehotel Bergkönig Beoordelingsscore: 10,0

“Schone kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Lift op loopafstand. Vlakbij de mogelijkheid om paragliding te doen”

• Stacklerhof Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijk ontbijt, goede bedden en een goede ligging van het hotel. Vriendelijk personeel en een juiste prijs kwaliteit verhouding.”

• Hotel zum Holzknecht am See Beoordelingsscore: 8,8

“Het ontbijt was heerlijk. Erg uitgebreid. Alles was in ruime hoeveelheid aanwezig. Diverse soorten brood. Vleeswaren en kaas. De bediening was erg vriendelijk”

• Aktiv & Vitalhotel Bergcristall Beoordelingsscore: 8,8

“Goede ontvangst maar zakelijk. Kamer werkelijk geweldig en uitzicht een droom. Het eten een dikke 9 waard en de bediening idem. Eigenaars zijn wat verlegen kregen wij het idee, maar correct. Soms muziek aan het diner, gewoon gezellig. Plus punt zou zijn dat er een Hollandse tv zender beschikbaar zou zijn. vele Oostenrijkse, Duitse , Italiaanse en Fransen zenders. Verder niks op aan te merken en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan. Heerlijk genoten deze dagen.”

De 20 beste hotels in: Stubaigletsjer

gebaseerd op 7.543 hotelbeoordelingen op Booking.com