Stubaital Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Gasthof Handl Poeng fra gjester: 5,8

«God mat og hyggelig betjening. »

• Hotel Bellevue Poeng fra gjester: 5,4

«Personalet»

• Hotel Gasthof Handl Poeng fra gjester: 9,2

«Nettes Personal..saubere Zimmer. »

• Sporthotel Neustift Poeng fra gjester: 9,2

«God og innholdsrik frokost. Vi hadde halvpensjon og middagen var veldig bra. Personalet på hotellet var imøtekommende og profesjonelle.»

• Hotel Wiesenhof Poeng fra gjester: 10,0

«Hyggelig personale. Ingen problem å ankomme etter at resepsjonen var stengt. God frokost. Rene rom. Godt størrelse på rommene. Hyggelig og personlig hilsen på rommet ved ankomst. Stor parkering i umiddelbar nærhet til inngangen.»

• Sporthotel Brugger Poeng fra gjester: 10,0

«God beliggenhet. God frokost. Kjapp innsjekk. Stort fint rom. Rent og hyggelig. Stor fin uteplass/terrasse. Sentralt. "Opplevelsesbillett" slik at man kan ta baner rundt i området fulgte med oppholdet. Vi ønsket å "Sommerrodelbahn/Serlesbahn" og billett her var inkludert i oppholdet - perfekt!»

• Hotel Garni Hubertus Poeng fra gjester: 6,7

«God service, og hyggelig vertskap»

• Forster's Naturresort Poeng fra gjester: 9,2

«Vi hade bokat en liten svit med halvpension. Fint rum med utsikt, god mat, vid fint väder finns det en härlig gräsmatta med solstolar. Pool som var både ute och inne, en liten anlagd sjö. I Stubai-dalen (som hotellet ligger i) delar de ut ett kort som gäller på kabinbanorna i dalen utan kostnad. Jag rekommenderar det här stället och vill gärna åka tillbaka.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Stubaital

basert på 6 560 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com