Suceava Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Cabana Rarau Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi gelegen hotel, vlakbij Pietrele Doamnei  ("The Princess' Rocks"). Vriendelijke ontvangst door een grappige dame die zeer goed Engels spreekt. Mooie, gerieflijke kamers. Ik had er eentje met een balkon en een mooi uitzicht maar jammer genoeg had ik geen stoel of tafel zodat ik er niet echt gebruiken van kon maken. Badkamer oké, al was de houder voor de douchekop stuk. Redelijk tot zeer goede WiFi-verbinding. Goed ontbijtbuffet (steeds inbegrepen in de prijs). Het restaurant is oké maar ze zouden dringend ook eens een menukaart in het Engels moeten maken.”

• Continental Suceava Beoordelingsscore: 7,1

“Ligging ”

• Hotel Galany Beoordelingsscore: 10,0

“Super tof hotel, rustig om te slapen door de ligging achterin, ontbijt super met verse koekjes van de eigen patisserie zaak, kortom voor ons was dit super in orde! Bij het verlaten v h hotel kregen we ook nog 2 koffiekoekjes mee voor onderweg. ”

• Piatra Pinului Ski Hotel & SPA Beoordelingsscore: 9,6

“Modern hotel aan de oever van de Moldova op 2,5 kilometer van het centrum van Gura Humorului. Men spreekt goed Engels aan het onthaal. Mooie en functionele badkamers. Goede WiFi-verbinding. Kamers met ruim balkon met uitzicht. Goed ontbijtbuffet. Er hoort een bar-restaurant bij het hotel met een zeer aangenaam terras. Het hotel heeft ook een spa.”

• Hotel Residenz Beoordelingsscore: 7,5

“Aardige mensen. Prima kamer.”

• Pensiunea Ana Maria Beoordelingsscore: 9,2

“Een leuk pension in een rustige zijweg aan de rand van Solca. Het is tien minuutjes stappen naar het centrum van Solca. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Ze spreekt enkel Roemeens maar als je vragen hebt belt ze haar dochter op die zeer goed Engels spreekt. Leuke kamers met eigen badkamer. Geen WiFi. Ontbijten en avondeten is mogelijk na afspraak. Je kan enkel cash betalen. Het pension heeft een prachtige tuin waar je gebruik van kan maken. In Solca zijn meerdere winkels/bars, twee restaurants, een bushalte en een bankautomaat (wel leeg toen ik geld probeerde af te halen).”

• The Gerald's Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Top badkamer met inloop douche! Groot hotel, mist een beetje plaatselijke charme. Uitgebreid ontbijtbuffet, hotel waar vooral buitenlandse toeristen overnachten, naar mijn gevoel. ”

• Bucovina Lodge Pension Beoordelingsscore: 8,8

“Bijzonder mooi familiehotelletje in het hart van de Bukovina. Boven het dorp gelegen, met prachtig uitzicht. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner was super, klaargemaakt door de vrouw des huizes. De kamer had een balkonnetje met zitbank en salontafel.”

• Hotel Minut Beoordelingsscore: 7,1

“Prettige ontvangst met goede uitleg over het stadje. Vlakbij de stoeltjes lift. In 22 min omhoog en als je wilt in 5 kwartier naar beneden lopen is een leuk uitstapje. Aardig stadje.”

• Best Western Bucovina Club de Munte Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie, nette, rustige kamer, met zeer mooie, vernieuwde badkamer en alle comfort. Mooi zicht vanuit de kamer over het dorp. Uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Zeer centrale ligging, midden het centrum en op wandelafstand van bus- en treinstation. Vriendelijk personeel. Taxi voor een ganse dag bezoek aan de streek, op voorhand gevraagd aan het hotel, was zeer goed geregeld, en had bekwame, Engels sprekende chauffeur.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Suceava

gebaseerd op 1.547 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com