Zuid-Tirol Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Lamm Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie grote kamer. Goede locatie. Niets extra betalen voor de honden. ”

• Biogasthaus Plonerhof Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotelletje zelf is eigenlijk niet eens zo bijzonder. Zo zijn er vele in het Alpengebied. Beetje begin tachtiger jaren. Er zijn veel mooiere hotels, zeker. MAAR: dit vergeet je allemaal door de supervriendelijke moeder en zoon die de zaak runnen en elke avond een bijzonder smakelijk viergangendiner klaarmaken voor een zeeeeer schappelijke prijs. Ontbijt is eenvoudig, maar wordt liefdevol klaargezet en met uitstekende ingredienten. De twee goedmoedige honden maken het plaatje compleet. Je komt er via een wat steile slingerweg maar dan heb je ook een prachtig uitzicht. Je komt helemaal tot rust (er is niets in de buurt ;-)”

• Hotel Goldener Adler Beoordelingsscore: 5,4

“Locatie en ontbijt”

• Hotel Wieser Beoordelingsscore: 9,6

“prachtige ruime kamer”

• Hotel und Apartments Tannhof Beoordelingsscore: 9,6

“Twee honden gewoon geaccepteerd!”

• Hotel Residence der Bircher Beoordelingsscore: 10,0

“We kregen de beschikking over een van de appartementen. Een enorm appartement met een fantastisch luxe badkamer. Het ontbijt was zo uitgebreid en zoveel lekkere dingen dat we moeite hadden te kiezen. We hadden deze locatie geboekt vanwege de nabijheid van de snelweg.Omdat we wat later aankwamen heeft de eigenaresse ons gebeld om uit te leggen hoe het sleutelkastje werkt eions ook nog geholpen bij het vinden van een restaurant. Uitstekende service”

• Hotel Spanglwirt Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was super.”

• Garni Sirmian Beoordelingsscore: 9,6

“Schitterend en zeer uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters. Ondergrondse parkeergarage. Rustig gelegen maar toch op wandelafstand van de stad en vlak bij openbaar vervoer. Zeer goede treinverbindingen met enkele aangename steden en bezienswaardigheden in de omgeving. Enkele uitzonderlijk goede (maar prijzige) wijndomeinen binnen een straal van 10 km (Nals Magreid, Kornell).”

• Garni B&B Sunnseitn Beoordelingsscore: 10,0

“Buitengewoon vriendelijke ontvangst. Uitstekend ontbijt. Goede kamers.”

• Hotel Mondschein Beoordelingsscore: 7,9

“Goed avondmaal 's avonds aan eerlijke prijs.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Zuid-Tirol

gebaseerd op 87.234 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com