Sulawesi Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Minahasa Bed & Breakfast Beoordelingsscore: 7,1

“Ontbijt”

• Ancyra by Continent - Poso Beoordelingsscore: 7,1

“Vriendelijk personeel. Schone kamer. ”

• Estrella Hotel & Conference Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging is werkelijk prachtig. Vanuit je hotelkamer kijk je de hele baai over en zie je beneden Luwuk liggen. Heerlijk zwembad en een prachtige schone kamer met balkon. Een 5 sterren hotel voor die prijs.. Ongelofelijk, wat een waar voor je geld!”

• Leos Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Vlak bij extreem market en bij de receptie kon je Chinees eten bestellen dat ze vervolgens op de kamer bezorgden.”

• Toraja Heritage Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie accomodatie, vriendelijke mensen!”

• Bunaken Cha Cha Nature Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel, de gastvrijheid en lekkere eten. Zeer hulpvaardig en aardig personeel.”

• Kuda Laut Boutique Dive Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Het strand was bijzonder proper. Hier kan je echt volledig detoxen: massages, lekker eten, rust, cocktails drinken, duiken & snorkelen, uitslapen, wandeling doen op het parelwitstrand, zonnen, ... top!”

• Woywoy Sunrise Bira Beoordelingsscore: 5,8

“Het bed was prima en het ontbijt was oké, weinig keuze. Fijn ook dat er een airco in de kamer was.”

• Lawaka Hotel Beoordelingsscore: 6,7

“De ontvangst was prettig en er is bij de bar een plek waar je rustig even wat kon drinken. De Wi-Fi ontvangst was prima. Het ontbijt was redelijk. We zijn een nachtje geweest, omdat we vanaf hier verder zouden gaan naar de Togean Islands. Ik zou er ook niet heel veel langer verblijven, maar voor zo was het prima.”

• Kadidiri Paradise Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi resort van alle gemakken voorzien. Zeer mooi huisrif voor de deur. Vriendelijk en jong personeel. Wij hadden een huisje aan het strand met zonsondergang. Maaltijden drie keer per dag, zeer goed en gevarieerd. Het resort heeft een dive center en je kan hier je PADI halen of op snorkel trip. Kortom echt een aanrader.”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Sulawesi

gebaseerd op 3.089 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com