Sumava Bergen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Relax Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtig hotel, mooie accomodatie, lekker ontbijt. Zeer mooie omgeving alleen wat ver van de bewoonde wereld. ”

• Exclusive HOTEL Lipno Wellness & SPA Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel bar .mooie kamer met balkon en mooi uitzicht goed ontbijt”

• Penzion Pohoda Kvilda Beoordelingsscore: 5,0

“Niets”

• Residence Lipno Beoordelingsscore: 7,9

“Ruime, comfortabele huizen met een grote tuin op loopafstand van het lipno meer. L”

• Hotel Gradl Beoordelingsscore: 7,5

“op zich een hotel met een goede prijs/prestatie verhouding en een geweldige ligging. een personeelslid was niet erg gemotiveerd ..... de anderen deden echter wel hun best.”

• Hotel Gandalf Beoordelingsscore: 8,3

“Gemoedelijke, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Goed ontbijt (buffet). Heerlijk diner. Rustige omgeving.”

• Hotel Albatros Beoordelingsscore: 8,3

“Geweldige locatie, beste die er volgens ons kon zijn in Prédni Vyton. Alle kamers kijken uit op het meer, prachtig in de ochtend. Erg rustig ook, we konden in alle rust buiten op ons terrasje zitten. Personeel was vriendelijk en kamers proper en best ruim.”

• Hotel Kašperk Beoordelingsscore: 5,4

“de afgesloten parking + zwembad”

• Hotel Zlatá Včela Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige kamer, heerlijk comfortabel in prachtig stadje”

• EA Hotel Na Jezeře Beoordelingsscore: 9,6

“Wij waren hier in het laagseizoen waardoor het heerlijk rustig was met prima prijs-kwaliteit verhouding. De huisjes bieden alles wat je nodig hebt, ook al waren wij hier slechts voor 1 nacht. Zowel het avondeten als het ontbijt waren prima, in het centraal op het resort gelegen restaurant. De omgeving is prachtig, met een strandje op loopafstand en mooie vergezichten op de berghellingen rondom het Lipnomeer.”

De 30 beste hotels in: Sumava Bergen

gebaseerd op 15.820 hotelbeoordelingen op Booking.com