Sunshine Village Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Red Carpet Inn Beoordelingsscore: 8,3

“De locatie is super. Paar minuten rijden naar t Banff Fairmont Spring hotel. Centrum en restaurants op loopafstand.”

• Douglas Fir Resort & Chalets Beoordelingsscore: 7,5

“Iedere kamer eigen parkeerplaats in parkeergarage, gratis bustickets beschikbaar naar downtown Banff”

• Banff Park Lodge Beoordelingsscore: 9,6

“Ruime kamers, heerlijke bedden. Garage onderhotel, warme auto perfect met winterweer. Vriendelijk personeel. Goed internet.”

• Irwin's Mountain Inn Beoordelingsscore: 7,9

“Dichtbij het centrum gelegen”

• Inns of Banff Beoordelingsscore: 6,7

“Rustif”

• Brewster's Mountain Lodge Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel midden in centrum, met parkeergelegenheid. Comfortabele kamer, goed bed, fijne badkamer.”

• King Edward Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“We kregen een gratis upgrade naar een hele mooie grote kamer met een kingsize bed. Het hotel heeft een super locatie, je zit middenin het centrum van Banff. Bij het inchecken zijn we goed geholpen, de medewerker heeft ons vanalles vertelt over Banff en we kregen een plattegrond mee. Daarnaast is parkeren van 4:00 PM tot 04 PM de volgende dag gratis, dus hier waren we geen extra kosten aan kwijt.”

• Banff International Hostel Beoordelingsscore: 8,8

“Ik kwam laat in de avond aan wat geen probleem was: even douchen, een biertje gedaan en toen te bed. Het ontbijt was simpel maar voldoende: brood, melk, thee, koffie etc. aanwezig. Uitchecken was zo gebeurd.”

• HI-Banff Alpine Centre Beoordelingsscore: 7,5

“Prima locatie, rustieke uitstraling.”

• Banff Ptarmigan Inn Beoordelingsscore: 9,2

“Hele mooie en ruime kamer met prima bed, douche en mooi tegen het centrum aan. Prima ontbijt. Parkeerplaats onder het hotel”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Sunshine Village

gebaseerd op 3.255 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com