Syros Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Faros Resort Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was erg leuk ingericht en schoon. Een zeer vrolijke, enthousiaste schoonmaakster. Mooi qua entourage rond het zwembad, waar men wel optimaler gebruik van kan maken. Maar prima hotel om een paar dagen te relaxen.”

• Diogenis Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Heel mooi hotel met gezellige kamers, in oude sfeer, maar toch juist heel van deze tijd.”

• Hotel Hermes Beoordelingsscore: 8,8

“Een stadshotel maar wel met ruimte eromheen.”

• Thalassia Thea Beoordelingsscore: 10,0

“Warm ontvangst door de ontzettend vriendelijke eigenaren. Deze plek is zeer zeker een aanrader! Sfeervol en een mooie rustige plek om te verblijven. Appartement was schoon, iedere dag schone handdoeken. Ons appartement had een mooi uitzicht op zee.”

• Armenaki Beoordelingsscore: 10,0

“De accommodatie met zwembad, het heerlijke relaxte strand en vooral de vriendelijke mensen. De dames van de accommodatie zijn zo vriendelijk en regelen veel. Ze heeft ons zelfs naar Hermopoli gebracht met de auto omdat ze zelf erheen ging! Bushalte is voir het appartement. Supergoed👌”

• Krinakia Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie en gastvrijheid .”

• Nisaki Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“heel mooie kamer met prachtig uitzicht”

• Francoise Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Vriendelijk mensen. Niet heel uitgebreid, maar wel goed ontbijt. Goede bedden. Prima zwembad, waarbij ligstoelen met matrassen en enkele parasols. Op loopafstand van restaurantjes.”

• Dolphin Bay Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi hotel, bestaande uit losstaande gebouwen gelegen tegen een berg, op een schitterende locatie in een prachtige baai. Door het toepassen van 2 verschillende buitenliften is het overbruggen van het hoogteverschil geen enkel probleem. Goed ontbijtbuffet en mooie kamers. Een mooi zandstrand welke langzaam in zee afloopt.”

• Hotel Kamelo Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig hotel, we werden bij aankomst direct geholpen bij het naar boven brengen van de koffers. Zeer attente receptioniste. Als je in het restaurant gaat zitten dan ben je gelijk op het strand. Heerlijk eten in de taverne van het hotel. We komen zeker terug!”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Syros

gebaseerd op 2.474 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com