Taman Negara Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Taman negara rainbow guest house Beoordelingsscore: 8,3

“Hebben twee dagen overnacht en twee kamers gezien. Tussenliggende nacht hebben wij in de grotten geslapen. Beide kamers waren top: 1x aangrenzend aan hun huis en 1x in een houtje chalet. De laatste was fijner, aangezien deze van de grond staar ivm beesten enz. ”

• Xcape Resort @ Taman Negara Beoordelingsscore: 7,1

“Mooi zwembad kamers waren ook goed.”

• Mutiara Taman Negara Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Prachtige locatie aan/in de jungle. Veruit de beste plek om te verblijven. Je bent ook zo bij de restaurants. Van het dorpje daarheen is een flinke klim. Je bagage wordt vanaf de boot naar je huisje gebracht, dus je hoeft niks naar boven te tillen. Als ik weer naar de taman negara zou gaan, zou ik zeker weer hier verblijven.”

• Taman Negara River View Lodge Beoordelingsscore: 7,1

“Rustige ligging. Vlak bij de rivier waar alle tours starten. Prima bed en douche. Waterkoker op de kamer”

• Danz Eco Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Bijzondere plek, shuttle service beschikbaar. Bijzonder overnachten in een buis”

• Mutiara Taman Negara Resort Beoordelingsscore: 7,9

“De locatie is fantastisch. Vanaf het hotel kun je het Taman Negara park inlopen. De chalets zijn charmant, liggen mooi verspreid en zijn comfortabel. De hygiëne liet wel wat te wensen over, maar je redt je er prima mee. Het hotel heeft een restaurant waar je terecht kunt voor het ontbijt, lunch en diner. Aan de overkant van de rivier vind je een aantal drijvende restaurants. Voor RM1,- sta je aan de andere kant. Wij hebben vanuit het hotel een halve dag tour gemaakt, dit was heel gaaf. Personeel is heel vriendelijk. Je kunt met creditcard betalen, wat handig is, want er zijn geen banken / pinautomaten in de omgeving. ”

• Mutiara Taman Negara Resort Beoordelingsscore: 7,5

“Mooie ligging.”

• Han Rainforest Resort Beoordelingsscore: 4,6

“-”

• Mutiara Taman Negara Resort Beoordelingsscore: 8,8

“Hotel/resort is direct tegen de jungle gelegen. Je loopt zo het park in met of zonder gids. Tours zijn via het hotel te boeken en wij hadden een erg leuke tourgids! Erg mooie huisjes. De aapjes komen geregeld tussen/over de huisjes heen! 3 nachten verbleven met veel plezier.”

• Mutiara Taman Negara Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Prachtige lokatie aan de rand van de jungle. Vriendelijk personeel aan de receptie en goede ontvangst.”

De 5 beste hotels in: Taman Negara

gebaseerd op 2.937 hotelbeoordelingen op Booking.com