Tanger-Tetouan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Fredj Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Mooi uitzicht, ruime kamer, behulpzaam personeel bij receptie ”

• Kenzi Solazur Beoordelingsscore: 7,1

“De ligging”

• Hotel Molino Garden Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie locatie, goede prijs kwaliteit, goed ontbijt, mooie tuin, gevestigd in de oude medina , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! ”

• Dar Sababa Beoordelingsscore: 8,3

“Heerlijk om te verblijven midden in de medina. Er werd ons geattendeerd om de stad bij zonsondergang te bekijken vanaf de oude moskee. Dit was inderdaad prachtig. Bijzonder!”

• Dar Dadicilef Beoordelingsscore: 9,2

“De gastheer was ontzettend vriendelijk en deed heel erg zijn best om ons te helpen. Spreekt zelf niet echt engels maar zijn zoon wel, dus je komt er wel uit samen. Locatie is perfect aan het begin van de medina, zodat je niet te ver hoeft te lopen. Wij mochten de kamer kiezen en kozen de mooie kamer bovenin met uitzicht op de bergen. ‘s Nachts was het een beetje koud maar er waren genoeg dekens aanwezig om het warm te krijgen. De terrassen bieden prachtig uitzicht en je kunt er lekker even tot rust komen.”

• Hotel Al Kasbah Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie kan niet beter, gelegen aan het plein. Super fijn restaurant en erg vriendelijk personeel!”

• Dar Gabriel Beoordelingsscore: 7,5

“ligging : in (verkeersvrije) medina - erg centraal en rustig.”

• Hôtel Rembrandt Beoordelingsscore: 9,2

“centrale ligging in nieuwe stad en toch niet ver van de medina. buffet ontbijt nabijheid bars”

• El Reducto Beoordelingsscore: 10,0

“ligging: vlakbij centrale HassanII plein en dus de medina. de riad en haar kamers zelf.”

• “De kamer en het dakterras”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Tanger-Tetouan

gebaseerd op 19.796 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com