Taoyuan (arrondissement) Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Orchard Park Beoordelingsscore: 6,7

“Dichtbij luchthaven en vriendelijk personeel ”

• Sweet Love Boutique Motel Beoordelingsscore: 8,8

“Ondanks dat het duidelijk een seks hotel is, was de kamer erg luxe. Veel ruimte, groot bed, zeer goede wifi, erg mooie badkamer met bubbelbad en aparte douche. Er lagen ontzettend veel zeepjes, shampoos, gezichtsreinigers en dergelijke die je mocht pakken. Ik had een lange overstap, dus heb maar 12 uur van de kamer gebruik gemaakt (08.00-20.00), dit was gewoon mogelijk ook al is de officiële incheck tijd pas om 18.00. ”

• Holiday Inn Express Taoyuan Beoordelingsscore: 7,9

“Goed gelegen, parkeermogelijkheid, vriendelijk personeel”

• Audi Garden Business Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Schone kamers, ligging hotel is dicht bij winkelstraat met veel restaurants, nacht markt is op 20 min loopafstand.”

• “Het totaal vanaf de ontvangst , de service, het eten (buffet en ontbijt) de hulp met de boardingpass tot en met het vertrek ”

• Lütel Hotel-Taoyuan HSR Station Beoordelingsscore: 6,2

“Schoon”

• TY Motel Beoordelingsscore: 7,1

“Lokatie bij luchthaven ”

• Howard Lake Resort Shihmen Dam Beoordelingsscore: 7,9

“Het geweldige uitzicht vanaf de kamer over het meer, een heerlijk en vooral groot zwembad waar wij na een reisdag heerlijk konden ontspannen. Ook heerlijke douche en bedden. Ligt wat verlaten, niet veel eetgelegenheden in de buurt, maar ben je met de auto, vind je er voldoende door hooguit 5 minuten naar het dichtstbijzijnde plaatsje te rijden.”

• Hotel Orchard Park - New Wing Beoordelingsscore: 7,1

“Lekker vlakbij het vliegveld als je vroeg vliegt, verder een business hotel.”

• City Suites - Taoyuan Gateway Beoordelingsscore: 7,5

“Prima hotel, vlakbij het vliegveld. Uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Taipei tijdens een lange stopover naar bijv. Indonesië. Met een taxi (regelt het hotel desgewenst voor je) ben je voor omgerekend zo'n 30 euro zo in de binnenstad. Wij kwamen 's middags aan, hebben de rest van de dag in Taipei doorgebracht en zijn 's avonds, zonder verkeersdrukte weer teruggekeerd. Volgende dag waren we in 5 minuten op het vliegveld voor onze vervolgvlucht. Ontbijt in het hotel was gewoon goed. Het 'Europese' deel was iets minder maar de dumplings waren uitstekend. Aanrader dus dit hotel als je een stopover hebt.”

De 15 beste B&B's en herbergen in: Taoyuan (arrondissement)

gebaseerd op 10.176 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com