Tarragona (provincie) Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Allotjament Marjal - Adults Only Beoordelingsscore: 9,6

“Het perfecte hotel voor een vogeltrip naar de Ebro delta! Perfecte locatie met verschillende uitkijktorens in de buurt. Uitzicht vanuit de bibliotheek is subliem. Comfortabele kamers en uitstekend ontbijt. Ik had in eerste instantie voor één nacht geboekt maar ik heb er spontaan een nacht bijgeboekt. Het zwermen van de Ibissen gedurende de schemering, en goed zichtbaar vanuit de nabijgelegen houten uitkijktoren, is een unieke ervaring.”

• Nuria Beoordelingsscore: 7,5

“De kamer was comfortabel. ”

• Altafulla Mar Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Ontbijt was super!!! Bedden zeer goed”

• Hotel Sant Jordi Beoordelingsscore: 10,0

“Vaste overnachting tijdens mijn reis door Spanje.”

• Mercure Atenea Aventura Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt prima, diner prima, vriendelijk meedenkend personeel. 24-uurs receptie top! geen stress tijdens onze 1e reisdag (1650km) om niet te laat te komen. We hadden 2 aparte overnachtingen geboekt, bij het uitchecken op de 1e dag werd er voorgesteld al vast de spullen op de andere kamer (heen met 2 pers, terug met 3) te zetten en in te checken en een tijd voor het diner te reserveren dat scheelde ons tijd, want het hotel zat die avond vol.”

• Augustus Beoordelingsscore: 7,9

“Naar 6 weken camping is 2 nachten hotel Augustus een heerlijke afsluiting van je vakantie”

• Casablanca Playa Beoordelingsscore: 4,6

“Ook al zaten we in een ander gebouw dan weergegeven, was de locatie nog steeds goed, namelijk aan het einde van de boulevard en dichtbij het strand. Verder was het personeel vriendelijk, voor zover je ze tegenkwam. Verder is het uitzicht vanuit de ontbijtzaal op het strand en de zee wel heel mooi.”

• Hotel Paradís Beoordelingsscore: 8,8

“Zeer propere kamer. Vriendelijke mensen bij het onthaal.”

• Parador de Tortosa Beoordelingsscore: 7,5

“Fantastisch gebouw met historie. Aanrader om hier te verblijven.”

• Hotel SB Corona Tortosa Beoordelingsscore: 10,0

“Hotel helemaal gerenoveerd, sinds 6 maanden weer geopend. Locatie dicht bij centrum. Parkeergarage bij hotel. Mooie kamer met dito badkamer. Vriendelijk personeel. Heel goed ontbijt. Tortosa verrassende ontdekking. Ook omgeving zeer geschikt voor b.v. fietstochten, fietsen te huur bij hotel.Komen hier zeker terug!”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Tarragona (provincie)

gebaseerd op 15.148 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com