1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Estland
  3. anmeldelser av ferieboliger i Tartumaa
Tartumaa Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hektor Design Hostel Poeng fra gjester: 7,5

«Godt utgangspunkt for attraksjonene i Tartu»

• V Spa & Conference Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Fint og nytt hotell sentralt i Tartu. Bra frokost. Flott spaanlegg med bassenger, mange badstuer og saltbad. Mange gode restauranter i nærheten. Kjøpesenter i samme bygning. Stille og rolig.»

• V Spa & Conference Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Dette stedet har alt for en luxuriøs ferie😃»

• Hektor Design Hostel Poeng fra gjester: 7,5

«Bra frokost. Pantry på rommet også.»

• Hotel Sophia by Tartuhotels Poeng fra gjester: 9,2

«Vi kom på hotellet midt på natta og ble tatt imot med et stort smil og god service. Hotellet er nytt og fint, og plasseringen passet for oss som ville unngå å kjøre inn til sentrum. Hotellet har gratis parkering og tilgang til en av de største shoppingsenteret i Estland (Lõunakeskus) - med skøytebane og 4D kino og mye mer. Rommet og badet var veldig ren. Service var like god når vi sjekket ut av hotellet, til og med vaskedame smilte og ønsket oss en god dag. :)»

• Hotel Tartu Poeng fra gjester: 9,6

«Frokosten var god og innholdsrik. Ikke vanskelifg å finne det en liker. Egga i overkant hardkokte. Rommet hadde airkondition og var behagelig. Nedlagt sovesofa ( 4-mannsrom ) var ikke helt bra. Beliggenhet helt ideell med buss-stasjon 100 meter fra. Buss gikk direkte til Tallinn flyplass.»

• Dorpat Conference Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Frokost ganske bra . Seng veldig bra»

• Hotel Tartu Poeng fra gjester: 9,2

«Frokosten var grei nok. Utvalget av pålegg var ikke så stort, men egentlig helt ok. Sengene var gode og rommet hadde aircondition. Prisen er lav, så man får absolutt valuta for pengene. Beliggenheten er helt ideell i forhold til kommunikasjon, 50 meter fra buss-stajonen. Herfra går det direkte-buss til Tallinn flyplass. Det ligger et stort varehus, med bl.a en Rimi-butikk omlag 100 meter fra hotellet.»

De 30 beste ferieboligene i Tartumaa

basert på 9 993 omtaler av ferieboliger på Booking.com