Tel Aviv en omgeving Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Gordon Hotel & Lounge Beoordelingsscore: 2,9

“De kamer was wel OK”

• Hayarkon 48 Hostel Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie en privé kamer met balkon ”

• Allenby 106 Beoordelingsscore: 6,2

“Locatie midden in centrum”

• Mendeli Street Hotel Beoordelingsscore: 7,9

“Locatie en ontbijt”

• Pepo Hostel Tel Aviv Beoordelingsscore: 9,2

“Vriendelijk personeel Goede locatie Lekker ontbijt Groottte van de kamer Grootte van de badkamer”

• Prima Tel Aviv Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De locatie, de faciliteiten van het hotel (gratis fietsen te leen, strandhanddoeken), geweldig ontbijt! Ook was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.”

• Hotel Suites Bat Yam Beoordelingsscore: 8,3

“Ligging aan zee, breed strand, ruime kamer, sfeervolle Midden-oosten aankleding, goed verzorgd ontbijt door de baas van dit kleine familiehotel persoonlijk opgediend”

• Lily & Bloom Boutique Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“De ligging van het hotel is heel centraal. Dichtbij gezellige restaurantjes, markt en zelfs strand op loopafstand. Personeel aardig. Praktische kamer en heel rustig.”

• Prima City Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“Ontbijt was uitstekend”

• Dan Panorama Tel Aviv Hotel Beoordelingsscore: 4,2

“Ontbijt was heerlijk maar inchecktijd was vanaf 15.00 uur en wij kwamen om 17.30 en troffen een zeer lange en onaangename rij met wachtenden. Circa 45 minuten heb ik moeten wachten met 2 kleine kinderen!!! Bij mijn boeking had ik aangegeven 2 volwassenen en 2 kinderen van 3 en nog geen 2. Ik had een extra bed gewenst maar al dit bleek bij de balie niet correct en moest ik 150 shekels extra betalen voor 1 kind desondanks mijn partner, de 2e volwassen waar ik voor betaald heb, zich op het laatste moment niet goed voelde en besloot thuis te blijven. Bij de kamer aangekomen vond ik een dop van een waterfles onder het bed. Als mijn kleine kinderen dit voor mij vonden en per ongeluk inslikten..... de 2e dag lag er een haarspeld bij de entree wat eveneens gevaarlijk is. De entreedeur en balkondeur (15e verdieping) kon door een kind van 3 zeer gemakkelijk open worden gemaakt.... Dus niet veilig met kinderen!!!!! Sarah”

De 30 beste hotels in: Tel Aviv en omgeving

gebaseerd op 111.697 hotelbeoordelingen op Booking.com