1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Israel
  3. anmeldelser av ferieboliger i Tel Aviv-distriktet
Tel Aviv-distriktet Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel 75 Poeng fra gjester: 9,6

«Perfekt läge och perfekt lösning för frukost. Vi fick en voucher och sedan välja mellan tre trevliga frukostrestauranger I närheten av hotellet. »

• Sea Side Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Pris og kort vei til stranda»

• Crowne Plaza Tel Aviv Beach Poeng fra gjester: 6,7

«Centralt»

• Old Jaffa's Penthouse Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenheten er topp. 200 meter til mange bra resturanter. Når Jaffa sentrum med strand etc. Takterrassen med boblebad er spektakulær. Høyere enn alle andre bygninger rundt med Tel Aviv skyline føler du deg som en konge.»

• Metropolitan Hotel Poeng fra gjester: 9,6

«Beliggenhet , frokost, personalets profesjonalitet og vennlighet.»

• Ben Yehuda Apartments Poeng fra gjester: 7,1

«Hotelet låg greit til også kontoret som tok imot oss. Sverre.»

• Ruth Daniel Residence Poeng fra gjester: 7,5

«Sengen var god å sove i. Frokosten inneholdt mye mat vi ikke var vant til. Fint med P-plass i kjelleren. Vennlig personale. Greit opphold»

• Imperial Hotel Poeng fra gjester: 6,7

«Beliggenhet fremheves»

• Maxim Design Hotel 3 Star Superior Poeng fra gjester: 8,3

«Enkel, men smakfull frokost. Frokostvert var alltid tilstede på en hyggelig og oppmerksom måte uten å være påtrengende eller stressende. Behagelig seng å sove i. Beliggenheten er supersentral, både med tanke på nærhet til strand, butikker og spisesteder.»

• Olympia Hotel - by Zvieli Hotels Poeng fra gjester: 7,5

«Hotellet lå sentralt, men rolig til. Det var kort vei til stranda, og vi kunne gå til det meste. Det var mange restauranter i nærheten, uten at det medfører støy. Standarden var god, frokosten ganske så bra, og renholdet bra. Servicen var også stort sett god.»

De 30 beste ferieboligene i Tel Aviv-distriktet

basert på 41 882 omtaler av ferieboliger på Booking.com