Thua Thien - Hue Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Beach Bar Hue Hotel Beoordelingsscore: 5,8

“De locatie is geweldig. Weg van de stad. Heerlijk aan zee.”

• Hotel La Perle Beoordelingsscore: 8,8

“Het zat op een perfecte locatie. Dichtbij alles en toch rustig. Het ontbijt is goed. Je mag zoveel kiezen als je wil. De hele dag door kan je sapjes en fruit gratis pakken. ”

• Sunshine Hostel Hue Beoordelingsscore: 7,5

“Erg behulpzaam personeel ”

• Hong Thien 1 Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“Prima ontbijt, genoeg keuze. Zwembad is erg lekker! Locatie is fijn. In het centrum maar wel in rustige steeg. Prima optie voor kort verblijf. ”

• Charming Riverside Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“Het personeel is zo vriendelijk. Ze spreken allemaal heel goed Engels en willen je met alles helpen. Bij aankomst kregen wij een lekker drankje en in de tussentijd werd er van alles vertelt over de omgeving en wat er allemaal te doen is. Bedden liggen heel comfortabel. Het hotel ligt iets buiten het centrum maar nog wel op loopafstand. Dit hotel kan ik aan iedereen aanbevelen alleen al om het personeel!”

• Alba Spa Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“Het personeel is zeer klantgericht, de locatie top en de voorzieningen ook. Heerlijk ruime kamer, prima douche en goed werkende airco. Stabiel en goed internet.”

• Midtown Hotel Hue Beoordelingsscore: 10,0

“Mooie ruime kamer met een klein balkon. Fijne douche met bad. Super goed ontbijt buffet, van warm tot koud eten, westers tot Vietnamees , echt top. Heel vriendelijk personeel. ”

• Gold Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Goede locatie, personeel behulpzaam. Zwembad lekker om af te koelen.”

• Jade Hotel Beoordelingsscore: 10,0

“De kamer was ruim en erg schoon, het personeel was enorm vriendelijk!”

• Ngoc Binh Hotel Beoordelingsscore: 9,0

“De tour die we bij het hotel boekten was echt erg leuk en voor een goede prijs. Verder werd iedere dag onze kamer schoongemaakt, en was het ontbijt erg goed!”

De 4 beste vakantiewoningen in: Thua Thien - Hue

gebaseerd op 533 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com