Thurgau Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Schiff Beoordelingsscore: 7,1

“Prijs/kwaliteit en hygiëne ”

• Landgasthof Seelust Beoordelingsscore: 10,0

“ligging, pal aan de bodensee. mooie ruime kamer, zeer schoon. en ervaring met medewerkers. we zouden een nacht blijven, maar in die nacht werd mijn vrouw ziek. ze hoestte al een tijdje, nu zo dat ze zelfs in ademnood kwam. dat was rond half drie. gebeld met noodnummer hotel, een van de familieleden kwam en na overleg met noodarts bracht ze ons naar t kantonsspittal in st. gallen. ze wilde eerst blijven, maar het onderzoek duurde toch wat langer en uiteindelijk kreeg ik haar zover dat ze terug ging naar het hotel. ze was er wel anderhalf uur. uiteindelijk ging het met mijn vrouw toch weer beter en rond acht uur konden we terug. ik wilde die dag niet meer verder reizen( we waren op weg naar spanje) en we mochten de kamer nog een nacht houden. zonder verdere kosten! groot compliment voor de inzet van deze dame, en bijna alle medewerkers vroegen steeds hoe het met mijn vrouw ging. klasse!! ”

• Hotel Rotes Kreuz Beoordelingsscore: 8,3

“Schitterende lokatie met prachtig uitzicht over de Bodensee ”

• Hotel Restaurant Pizzeria Rotes Haus Beoordelingsscore: 5,8

“Er was de mogelijkheid om te dineren in het hotel-Pizzeria”

• Drachenburg & Waaghaus Beoordelingsscore: 8,3

“Ontbijt was super geregeld. Groete keus en zeer vriendelijke bediening.”

• Gottlieber - Hotel Die Krone Beoordelingsscore: 5,0

“de lokatie”

• Primestay Hotel Beoordelingsscore: 8,8

“zeer vriendelijk bediening”

• Landgasthof Winzelnberg Beoordelingsscore: 8,8

“Het uitzicht, de omgeving was geweldig. De kamer keurig, schoon en comfortabel. Ontbijt "gut-bürgerlich", zoals verwacht mag worden in een Landgasthof. Het personeel was enorm vriendelijk en attent.”

• Greuterhof Beoordelingsscore: 9,6

“Mooie, schone kamer. Goed personeel, lekker ets”

• Hotel Restaurant Seegarten Beoordelingsscore: 6,7

“Kamer was goed1”