Ticino Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Hotel Walter Au Lac Poeng fra gjester: 7,5

«Nettes Personal und top Lage »

• Hotel Admiral Lugano Poeng fra gjester: 5,0

«God frokost. »

• Lugano Dante Center Swiss Quality Hotel Poeng fra gjester: 10,0

«Vi hadde et fantastisk opphold. Positivt og hjelpsomt personale, fine, rene rom, god mat og et hotell som gjør det lille ekstra. Det som skilte seg ut fra andre hoteller er en veldig bra kommunikasjonsplattform for kunder på hotellets sider (link sendes fra hotellet ved booking pr mail), som gjør at du lett og enkelt kan kommunisere med hotellet. Vi hadde glemt noe på hotellet, dette ble fanget opp av personalet som umiddelbart sendte beskjed om dette. Vi ble hjulpet av positivt, fremoverlent og hyggelig personell som fant en bra løsning. Super service, fantastisk personale. For de som det betyr noe for kul parkering med parkeringsheis. Tusen takk for et supert opphold.»

• Hotel Besso Lugano Poeng fra gjester: 9,2

«Koselig hotell rett bak jernbanestasjonen i Lugano, kun 5 minutter å gå. Hotellet ligger ved en trafikkert vei; jeg hadde rom i 3 etasje med balkong ut mot veien, men syntes ikke det var bråkete. Interiøret var litt gammeldags, men alt var rent og pent. Sengen var god, og puter var også helt ok. Det ble skiftet håndklær hver dag. Hotellet ligger veldig sentralt, det er kun en liten gåtur ned til sentrum av Lugano. Frokost er mot et tillegg, så jeg kjøpte med meg mat fra butikken.»

• Ristorante Pensione Serena Poeng fra gjester: 5,8

«Ja»

• Boutique Hotel La Rinascente Poeng fra gjester: 8,8

«Fin beliggenhet når man vil ha rolige omgivelser, samtidig veldig nær Piazza Grande. Vil man ha sjøutsikt må man bo ved sjøen, men der er det mye trafikk og vi er glad for at vi ikke valgte det. Personalet var over gjennomsnitt hyggelige og hjelpsomme!»

• Hotel Luna Garni Poeng fra gjester: 10,0

«Alt veldig bra, god og effektiv service med vennlig og imøtekommende personale i alle ledd. Store og lyse rom, romslig bad. Alt virket godt vedlikeholdt / nyoppusset. Ikke for stort hotell, eier betjente selv resepsjonen ofte.»

• Hotel Ceresio Poeng fra gjester: 8,8

«De hadde adapter til min pc-lader med jording i resepsjonen! Reddet meg ut av krisen, siden jeg var avhengig av pc på turen. Opphold på hotellet ga gratis kollektivbillett i hele området (kantonet). Gjelder for så vidt på alle hotellene i området. Et gode av å betale city-tax.»

• Hotel Pestalozzi Lugano Poeng fra gjester: 7,9

«Zentrale Lage nettes Personal»

• Hotel Geranio Au Lac Poeng fra gjester: 8,8

«Svært hyggelig mottakelse av dansk-norsk snakkende ansatt (kveld) og meget dyktig og effektiv dame ved utsjekking om morningen.»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Ticino

basert på 17 175 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com