1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Sveits
  3. anmeldelser av ferieboliger i Ticino
Ticino Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Walter Au Lac Poeng fra gjester: 7,5

«Nettes Personal und top Lage »

• Hotel Admiral Lugano Poeng fra gjester: 5,0

«God frokost. »

• Hotel Besso Lugano Poeng fra gjester: 9,2

«Koselig hotell rett bak jernbanestasjonen i Lugano, kun 5 minutter å gå. Hotellet ligger ved en trafikkert vei; jeg hadde rom i 3 etasje med balkong ut mot veien, men syntes ikke det var bråkete. Interiøret var litt gammeldags, men alt var rent og pent. Sengen var god, og puter var også helt ok. Det ble skiftet håndklær hver dag. Hotellet ligger veldig sentralt, det er kun en liten gåtur ned til sentrum av Lugano. Frokost er mot et tillegg, så jeg kjøpte med meg mat fra butikken.»

• Ristorante Pensione Serena Poeng fra gjester: 5,8

«Ja»

• Boutique Hotel La Rinascente Poeng fra gjester: 8,8

«Fin beliggenhet når man vil ha rolige omgivelser, samtidig veldig nær Piazza Grande. Vil man ha sjøutsikt må man bo ved sjøen, men der er det mye trafikk og vi er glad for at vi ikke valgte det. Personalet var over gjennomsnitt hyggelige og hjelpsomme!»

• Hotel Luna Garni Poeng fra gjester: 10,0

«Alt veldig bra, god og effektiv service med vennlig og imøtekommende personale i alle ledd. Store og lyse rom, romslig bad. Alt virket godt vedlikeholdt / nyoppusset. Ikke for stort hotell, eier betjente selv resepsjonen ofte.»

• Hotel Ceresio Poeng fra gjester: 8,8

«De hadde adapter til min pc-lader med jording i resepsjonen! Reddet meg ut av krisen, siden jeg var avhengig av pc på turen. Opphold på hotellet ga gratis kollektivbillett i hele området (kantonet). Gjelder for så vidt på alle hotellene i området. Et gode av å betale city-tax.»

• Hotel Pestalozzi Lugano Poeng fra gjester: 7,9

«Zentrale Lage nettes Personal»

• Hotel Geranio Au Lac Poeng fra gjester: 8,8

«Svært hyggelig mottakelse av dansk-norsk snakkende ansatt (kveld) og meget dyktig og effektiv dame ved utsjekking om morningen.»

• Hotel Conca Bella, Restaurant & Bar Poeng fra gjester: 7,9

«Bra beliggenhet, helt OK rom og bad.»

De 30 beste ferieboligene i Ticino

basert på 9 009 omtaler av ferieboliger på Booking.com