Tirol Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Sterzinger Posthotel Beoordelingsscore: 7,5

“Mooi hotel. Voor ons goede locatie. Ontbijt prima ”

• Weisses Rössl Beoordelingsscore: 7,5

“Leuk hotel in het centrum. heeft een Goed restaurant met Oostenrijkse specialiteiten”

• “In het centrum, wellnes, all inclusieve,zeer vriendelijk personeel”

• Romantik Hotel Spielmann Beoordelingsscore: 10,0

“Kamer met balkon met uitzicht op de Zugspitze. Vriendelijke ontvangst en uitstekend eten.”

• Hotel Kitzhof Mountain Design Resort Beoordelingsscore: 9,5

“Heerlijke wellness en zwembad, uitgebreid en goed ontbijt, goede bedden en badkamer”

• Hotel Burgschrofn Beoordelingsscore: 10,0

“de vriendelijkheid van alle personeel en uitbaters , het avondeten was altijd lekker en genoeg , het ontbijt was altijd verzorgd en genoeg om je dag te starten , de info die we kregen over wandelingen en andere activiteiten was altijd correct en zeer nuttig , het saunagedeelte was niet zo groot maar wel heel aangenaam en proper .”

• MyTirol Beoordelingsscore: 7,9

“Originele indeling van de kamers. Waarschijnlijk wel praktisch voor mensen met ski of wandel uitrusting.”

• Hotel Pete Beoordelingsscore: 8,8

“Heerlijk ontbijt”

• Frühstückshotel Montana Beoordelingsscore: 8,8

“Mooie hotelkamer en een degelijk ontbijt.”

• Hotel Klosterbräu Beoordelingsscore: 10,0

“Mooi gerestaureerde klooster van 1516,met zeer mooie en ruime kamers.zeer aangename bar en restaurant,zeer lekker ontbijt.verwarmd zwembad buiten en binnen,sauna.zeer vriendelijk en professioneel onthaal en bediening door een gedreven familie(eigenaars) pure luxe wij komen zeker terug .”

De 30 beste B&B's en herbergen in: Tirol

gebaseerd op 124.449 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com