Transkarpatië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Domino Beoordelingsscore: 10,0

“De locatie en het karaktervolle huis. Koffie etc gratis te gebruiken. Servies en bestek aanwezig. ”

• Hospoda Beoordelingsscore: 10,0

“De ligging, de kamer en het bed.”

• Тиса Beoordelingsscore: 6,7

“Hard werkend en buitengewoon vriendelijk en behulpzaam echtpaar. ”

• Hotel Europe Beoordelingsscore: 9,6

“We hadden er een tweepersoonskamer die riant mag genoemd worden. Vriendelijk personeel, een verzorgd en lekker ontbijt. De locatie is iets verder van het centrum maar evenzeer prima te vinden. Rustig hotel.”

• Atlant Hotel Beoordelingsscore: 7,5

“De ligging”

• Letuchiy Gollandets Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt was goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Ontbijt pakketje meegekregen voor onderweg.👍🏻”

• Olymp Hotel Beoordelingsscore: 7,1

“De ligging.”

• Hotel Uzhgorod Beoordelingsscore: 10,0

“Goede locatie. Hotel had betere WiFi als in 2017 en wat spraakzamer personeel als in 2017 😊 Geweldige kamers 😎”

• Tonal Beoordelingsscore: 7,5

“Omdat mijn broer en ik per trein reisden, was het fijn dat het station heel dichtbij was. Kamers die slechts voor één nacht gebruikt werden hadden geen douche / toilet op de kamer, maar de voorzieningen op de gang waren voldoende en prima. Overal snel warm water!! Een groot voordeel is dat het Hotel ook een goed Italiaans restaurant heeft waar voor een voor ons heel redelijk aanbod wordt gegeven. WiFi werkte alleen als je met je iPad direct voor of naast de receptiebalie stond off zat. Omdat ik. al 27 jaar elke winter in Moskou kom, heb ik mezelf al redelijk in de Russisch taal kunnen helpen. Zonder die kennis zou op jezelf reizen haast onmogelijk zijn. Vanuit Moekachevo vertrekken dagelijks treinen naar Lviv, Kièv en Odessa. Bussen rijden geregeld naar Polen (Warzawa, Krakau en Wroclow). Ook is er een wekelijkse verbinding met Moskou.”

• Arizona Hotel Beoordelingsscore: 4,2

“Nix”