2. Hotellrecensioner Österrike
  3. Hotellrecensioner Österrike
Traunviertel Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Sissy Wohnung Gästbetyg: 9

”Fantastiskt bemötande av värd vid in och utcheckning. Boendet var fantastiskt. Terrass, läget, utsikten och boendet tog andan ur en. Vi tappade hakan. Otroligt fint.”

• ”Bra och nöjd .”

• ”Kan inte säga annat än att jag älskade detta ställe. Damen som jobbade där och ägde allt ville jag ta med mig hem till Sverige. Så vänlig, välkomnande och omtänksam. Hon gör allt för att du skall trivas. Naturen är magisk som ligger runt omkring. Det är inte sista gången jag besöker Österrike och nästa gång vill jag bo här igen! Det fanns ett lekrum för barnen och studsmatta på utsidan. Bastu som hon satte på en timme innan man ville basta med en tillhörande avkopplingsrum men spamusik. Helt fantastiskt ställe. 10/10!!”

• Beim Lanner - Franz Gästbetyg: 9

”Väldigt fräsch, rymlig, välutrustad och modern lägenhet med utmärkt läge i Mondsee. Bra och vänligt bemötande från värden.”

• Ferienwohnung Stadlmann Gästbetyg: 9

”Trevligt område”

• Apartmenthaus Hinterer Gästbetyg: 10

”Mycket välutrustad och bekväm lägenhet med fantastiska vyer. Bra kaffemaskin.”

• Living8-Appartements Gästbetyg: 9

”Rent och modernt.”

• Zur Nandl Gästbetyg: 10

”Väldigt mysigt ställe och trevlig värdinna. Kommer gärna tillbaka.”

• Ferienhaus Reiter Lotte Gästbetyg: 10

”Supertrevliga & hjälpsamma värdar. Bra läge. Fantastisk utsikt. Nära affär och kollektivtrafik.”

• Im Ramsen - Familie Baier Gästbetyg: 10

”Helt fantastisk utsikt. Trevlig personal. Hon kunde inte så mycket engelska men det gick bra ändå. Välstädat rum. Hemtrevligt med en katt i trappan. Kossor jämte boendet”

De 30 bästa semesterboendena i Traunviertel

baserat på 51 270 recensioner för semesterboenden på Booking.com