3. Beoordelingen vakantiewoningen: Trentino Alto Adige
Trentino Alto Adige Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Alpenrose Alpine Living Beoordelingsscore: 9

“Perfecte locatie op een perfecte plek. Alles was goed aan dit appartement, behalve dat het iets (te) warm was en de vloerverwarming traag reageert.”

• Appartments Peter Beoordelingsscore: 7

“Mooi gelegen vlakbij de pistes .”

• Apartment Villa Schmid Beoordelingsscore: 7

“Erg mooie locatie, goede flexibieletiet i.v.m. parking en in en uit checken.”

• Ledro Lake Suite "Pur" Beoordelingsscore: 10

“De locatie is prachtig en super rustig”

• Ganovhof - Deluxe Chalet Beoordelingsscore: 10

“Wij beleefden een heerlijke week in Ganovhof met twee kleine kinderen van 8 en 6 jaar oud. De chalets zijn gloednieuw en van alle gemakken voorzien. Wat op de website niet heel duidelijk vermeld staat is dat het een ‘smarthome’ betreft. Dat wil zeggen dat je het huis kunt bedienen met één soort knop (bijvoorbeeld muziek, licht en shutters). Wij zaten in chalet Zerz met aan twee kanten vrij uitzicht op de prachtige bergen en de Haidersee. De liften van Haideralm liggen op een steenworp afstand. Hier kun je ook de ontsluitingslift nemen naar Schöneben. Een ideaal gebied voor gezinnen. En als je wat meer piste kilometers wilt kun je ook naar grote broer Nauders gaan. Dit is ook goed aan te rijden vanuit Ganovhof. Verder bied de accommodatie een ontbijt(zaal) en/of een broodjesservice met producten van eigen boerderij, heerlijk. De gastheren zijn zeer vriendelijk en staan bij een druk op de bel voor je klaar. De boerderij zelf is ook een bezoekje waard en kan bezocht worden als je ernaar vraagt. Ook is er een ski ruimte waar je je skischoenen en/of snowboardschoenen kunt ophangen aan een verwarmde installatie. Ook kun je hier je ski’s of snowboard kwijt. Al met al hebben wij hier ons heel erg vermaakt. Dit kwam mede door het mooie weer en de uitstekende condities van de pistes. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.”

• Dolomiti Chalet degli Abeti Beoordelingsscore: 9

“Erg mooi, compleet (overal aan gedacht) ingericht huisje.”

• Casa Anselmi Beoordelingsscore: 7

“prijs, ontvangst”

• Apartments Bea Beoordelingsscore: 8

“Sleutel niet nodig, deur ging open met een code”

• Aquila Dolomites Residence Beoordelingsscore: 10

“De ligging van het appartement midden in de voetgangerszone van het erg mooie Ortisei, parkeerplaats onder het appartement en alles ( liften, winkels, restaurants , e.d. ) op korte loopafstand. Comfortabel appartement met alles wat je nodig zou kunnen hebben.”

• Apartment Plan de Socrep Beoordelingsscore: 10

“Vriendelijke en behulpzame gastvrouw, schoon en ruim appartement met alles wat benodigd is.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Trentino Alto Adige

gebaseerd op 389.768 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com