Trogir-rivieraen Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Apartment Mia Poeng fra gjester: 9,2

«Fin utsikt Fin, nyoppusset leilighet. Hyggelig vertskap »

• Hotel Sveti Kriz Poeng fra gjester: 7,5

«Det var rent og pent. Betjeningen var hyggelig og serviceinnstilt. Og frokosten var bra.»

• Apartments Liam Poeng fra gjester: 9,2

«Flott beliggenhet, midt mellom stand og sentrum.»

• Affabilis VIP House Poeng fra gjester: 8,3

«Var rent,å vi hadde en nydelig utsikt»

• «De var de mest gjestfrie og imøtekommende verts-par vi har møtt👍🏼»

• Apartments Belas Poeng fra gjester: 9,2

«Leiligheten var veldig godt utstyrt med alt man trenger på et kjøkken og til bespisning. Rask og bra wi-fi. Bra senger, og utrolig flott med to toaletter med dusjmuligheter i begge. Kort vei til nærmeste strand. Hyggelig utleie-familie.»

• Oceanus Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig fint sted og en behagelig plass uten noen form for bråk.Trivelig vertskap,rene fine rom og koselig ballkong.Absolutt et sted å anbefale hvis en ønsker en behagelig ferie.Helt grei frokost.»

• Hotel Ola - Adults Only Poeng fra gjester: 10,0

«Hotellet som ligger fantastisk til med store balkonger mot Adriaterhavet. Golfbil til badestrendene gratis til og fra. Det er et familiehotell med god personlig service, topp frokost, topp takterrasse med basseng og gode senger. Hotellet ordner med god og billig transport til og fra Trogir (5 min. med bil, 45 min. å gå langs stranden). Dette hotellet kommer jeg tilbake til.»

• Aparthotel Bellevue Trogir Poeng fra gjester: 10,0

«Det er andre gang på rad vi var på dette hotellet. Personalet var utrolig hyggelig, og vi har aldri opplevd en en slik service noensinne før. Rent og pent hotell med rene lokaler og god frokost. Det er en flott beliggenhet nær til gamle byen / sentrum. Samtidig, det er kun 5 km. til flyplassen. Det er flere butikker ved selve hotellet, alt som man trenger fra minibank til shoppingsenter og små butikker nær til hotellet. Gratis parkeringsplass tilhørende hotellet. Rene og store rom med utmerket renhold. Egentlig, et 3 - stjerners hotell som oppleves som ren 5 - stjernes. God valuta for pengene.»

• Hotel Brown Beach House & Spa Poeng fra gjester: 10,0

«Maten var utmerket, men dyr, negativt at menyen var redusert, pga slutten på sesongen»

De 30 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Trogir-rivieraen

basert på 8 129 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com