Boven-Sure Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Youth Hostel Lultzhausen Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie”

• Auberge Les Deux Tours Beoordelingsscore: 9,6

“Prijs kwaliteit verhouding super. Kamer niet groot maar super schoon. Erg vriendelijk personeel. Ontbijtmedewerker kon alleen Frans maar deed erg zijn best om de gasten het naar de zin te maken. Mooie omgeving.”

• Youth Hostel Lultzhausen Beoordelingsscore: 6,7

“Locatie is heerlijk; de brug over en direct in wandelgebied. Ontbijt is goed. We hadden geluk dat er n groep was en we derhalve ook avondeten kon genieten; was prima, zeker prijs/kwaliteit gezien”

• Hotel Le Postillon Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt goed, Nederlandstalig,mooie plek zo naast de oude ruïne Goede stalling en onderdak voor onze motoren..”

• Hotel Restaurant Braas Beoordelingsscore: 6,7

“Hotel is gedateerd maar schoon en hygienisch. Ontbijt niet bijzonder. Maar daar was de prijs ook naar. Prima motor hotel”

• Auberge Les Deux Tours Beoordelingsscore: 9,6

“Schoon, prima bedden, uitstekend ontbijt aardige mensen, goede locatie.”

• Auberge Les Deux Tours Beoordelingsscore: 9,2

“Dat het hotel zéér fraai gemoderniseerd was en dat onze kamer zéér ruim was.”

• Auberge Du Lac Beoordelingsscore: 10,0

“Gastvrijheid. We arriveerden pas laat maar er werd bij uitzondering nog heerlijk gekookt.”

• Gourmet & Relax Hotel De La Sure Beoordelingsscore: 7,1

“Bij het ontbijt geen een morgen een ei of scrambled eggs. Voor deze prijs mag je dat toch wel verwachten.”

• Auberge Les Deux Tours Beoordelingsscore: 7,9

“Kamer was prima. Bedden goed. Douchecabine was erg klein maar verder de badkamer prima. Auto parkeren vlakbij hotel. Aardig personeel. Bij ontbijt krijg je afgepast een paar kleine broodjes in een mandje (is een beetje karig). Wel heerlijke koffie (en niet uit een thermoskan!!!).”

De 2 beste vakantiewoningen in: Boven-Sure

gebaseerd op 23 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com

Bekijk alle accommodaties in de regio:Boven-Sure