Ega Valley Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Rosengarten Beoordelingsscore: 8,8

“Als vertrekpunt van wandelen in combinatie met een comfortabel en luxe hotel is dit een goede keuze.”

• Hotel Berghang Beoordelingsscore: 10,0

“Geweldig personeel. Heel vriendelijk en gastvrij. Top locatie met heel veel faciliteiten ( zwembad, whirlpool, prachtige accommodatie op een supermooie plek”

• Gasthof Weber Beoordelingsscore: 10,0

“Perfect kleinschalig modern hotel met elke avond een 5 gangen diner. Prima culinair verzorgd en lekker. Aanrader!”

• Hotel Tyrol Beoordelingsscore: 8,3

“Er zijn veel mooie wandelingen in de buurt. Het Gardameer ligt op 1h30 van het hotel. Uitgebreid ontbijt. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.”

• Hotel Paradies Beoordelingsscore: 9,6

“Een geweldige locatie in een geweldige omgeving ! Eigenaresse en personeel doen ook echt alles voor je! Ontbijt en avondeten super”

• Good Life Hotel Zirm Beoordelingsscore: 10,0

“Prima keuken. Ideaal gelegen om de mooiste wandelingen in de omgeving te maken. Personeel staat klaar met wandeltips. Mooie welness en wij hadden een fijnen kamer met balon en zicht op de bergen voor een prima prijs.”

• Hotel Cristal Beoordelingsscore: 7,9

“Het diner was zeer goed, onze kamer was zeer mooie en ruim. Ligging was geweldig, spa, pool , zonneterras zeer goed. Spijt van het ontbijt en de gemaakte vriendelijkheid van sommige mensen van de familie, ik ben geen wijndrinker en dan word je al anders bekeken en behandeld en dit doe ik niet voor het financiële”

• Hotel Piccolo Beoordelingsscore: 8,8

“Ontbijt was voldoende. Geen eitjes (alhoewel we deze wel zagen bij andere gasten: misschien er om vragen?). Avondeten was heerlijk. Veel keuze in wijn. Overdekte parkeergarage was prettig.”

• Hotel Central Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel heel aardig en behulpzaam. Ontbijt prima. Alles super schoon. 1 avond in hotel gegeten. Eten lekker maar restaurant zonder sfeer.”

• Gasthof Löwen Beoordelingsscore: 8,3

“De vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Het echte "gasthof" gevoel, omdat er tegen het eind van de middag ook lokale mensen even een biertje drinken en met elkaar praten en daar zit je dan gewoon tussen. De locatie was voor ons prima, omdat wij per auto de Dolomieten wilden bekijken. Wij hadden nu de een oudere kamer, die goed was, maar vorige keer een nieuwe en die was wel heel erg mooi. Het ontbijt en avondeten zijn goed.”

De 20 beste vakantiewoningen in: Ega Valley

gebaseerd op 964 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com