Val d'Orcia Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Hotel Dei Capitani Poeng fra gjester: 8,8

«Hotellet ligger veldig sentralt. Personalet er kjempe behjelpelige og sender deg på de rette restaurantene. Rent og pent, grei frokost.»

• «Nydelig sted. Flott beliggenhet med vakker utsikt. Hyggelig personale.»

• Hotel Corsignano Poeng fra gjester: 7,5

«Flott rom med deilig bad og balkong.»

• Villa Nottola Poeng fra gjester: 9,6

«Personleg atmosfære. Sjarmerande. Autentisk. Svært god frukost! God service av eigar. God vin som vert produsert og seldt på staden. Kort veg til koselege små landsbyer. Vakkert landskap. Mogleg å få middag heilt fram til 21:30»

• Hotel Palazzuolo Poeng fra gjester: 8,3

«Kort vei til gamlebyen og en fantastisk utsikt. »

• Agriturismo Il Macchione Poeng fra gjester: 10,0

«Nydelig frokost, utrolig hyggelig atmosfære, fantastisk basseng, romantisk hage med mange private sitteplasser. Verten og teamet er utrolig vennlige, og følger opp alle gjestenes ønsker. Salg av nydelig egenprodusert olje og viner. Tusen takk for oss! Vi kommer tilbake. Det må være en drøm å feire bryllup eller en familiesammenkomst i "Il Macchione".»

• Piccolo Hotel La Valle Poeng fra gjester: 8,3

«Nettes sauberes Hotel»

• Hotel I Due Cigni Poeng fra gjester: 8,8

«Personalet er meget hyggelig og imøtekommende. Koselig området. Stedet passer bra for de som reiser med bil.»

• Villa Poggiano Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk beliggenhet i rolig atmosfære og meget god service. Toscana slik det egentlig er. Perfekt utgangspunkt for utflukter med bil til Montepulciano og Orcia-dalen.»

• Relais Il Chiostro Di Pienza Poeng fra gjester: 8,8

«Veldig koselig hotell midt i Pienza. Rommene var relativt store og badet nyoppusset. Vi prøvde ikke bassenget eller andre fasiliteter, men deilig at dette finnes på området. Hyggelig restaurant på hotellet hvor vi spiste middag på kvelden. Hotellet ga mye for pengene.»

De 30 beste ferieboligene i Val d'Orcia

basert på 19 484 omtaler av ferieboliger på Booking.com