2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Val di Chiana Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Albergo Il Marzocco Omtalescore: 8

«Old world charm!!! Hvis du har bil - så ligger hotellet godt an fordi den ligger i utkanten rett innenfor muren. De har en liten parkering plass noen 100++ meter vekk. Hotellet er et godt sted å starte dagen - du går OPP - så returen er nedover.»

• Agriturismo Sanguineto Omtalescore: 10

«Flott på alle måter»

• Hotel Villa Marsili Omtalescore: 10

«Egentlig ALT! Flott bygg - plassert nær sentrum - plass til 2 biler, men vi hadde reservert så det var OK: MEN det er personalet som får oss til å gi 10 over alt. Hyggelig - behjelpelig og flink i Engelsk. Utrolig flott frokost. Det var også godt å sitte i haven deres og ta en drink på etterniddagen.»

• Relais La Corte dei Papi Omtalescore: 9

«Stille og fredelig sted i vakre omgivelser. Kort vei til Cortona og andre småbyer i Toscana. Et virkelig vakkert hotell med deilig uteområde. Vi kommer gjerne tilbake hit, men legger oppholdet til andre dager enn fredag/lørdag pga bryllupsarrangement i helgene. Nydelig frokost og middag, men prisene er høye.»

• Hotel San Luca Omtalescore: 8

«Beliggenheten, med utsikt over dalen, var flott. Avstanden til sentrum veldig kort. Hyggelig betjening.»

• «Veldig hyggelige terrasser hvor man kunne sitte under nydelige blomstrende trær og pergola»

• Casa M Vineyard Omtalescore: 10

«Fantastisk fin beliggenhet med sjarmerende omgivelser. Veldig hyggelig personale. Vi fikk en omvisning av vinproduksjonen og nærliggende gamle gravplasser i fjellet. Vi var på gjennomreise og skulle bli en natt, men likte stedet så godt at vi forlenget oppholdet»

• «Veldig god service. Veldig rent. Nær mange spisesteder. OK parkering.»