Val di Noto Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Casale Milocca Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk sted med flerspråklig personale. De har veldig gode stedskunnskaper og kom med masse fine tips om severdigheter og restauranter. Alltid behjelpelige, vi fikk på forhånd beskjed om at restauranten var stengt for sesongen, men fikk allikevel bestilt lunsj. Imponerende basseng og barneområde, parkanlegg med frukttrær og blomster samt egenproduksjon av grønnsaker. Økologisk profil, selv på vinutvalget. »

• Hotel Mercure Siracusa Poeng fra gjester: 10,0

«Løsningsorienterte, da jeg hadde bestillt feil dato for oppholdet.»

• Magnolia B&B Poeng fra gjester: 8,8

«Servicen, beliggenheten av rommet mot piazzaen og hjemlig stil »

• Casa Marene Ortigia Poeng fra gjester: 10,0

«Beliggenheten rett ved havet og bademulighetene. Romslig kjøkken. Flislagt gulv. Hyggelifg med mulighet til å gå ut i bakgården å ha et lite bord der.»

• B&B Nido Colorato Poeng fra gjester: 8,3

«Frokosten var pussig - fem, seks kaker og syltetøy og Nutella! Men vi ba om egg og fikk både egg, ost og kjøtt, samt rundstykker og smør. Det var god service!»

• Alla Giudecca Poeng fra gjester: 7,1

«Vi likte at rommet faktisk var en liten leilighet. Stort bad, kjøleskap, større tv enn vanlig hoteltv. Beliggenheten var perfekt, på sjarmerende Ortigia. Kort vei til bading, restauranter, lokalt marked og hovedgatene med shopping. Stille og rolig området.»

• UNAHOTELS One Siracusa Poeng fra gjester: 9,6

«Fantastisk god velsmakende frokost med friske frukter & grønnsaker, drikke, grovt brød, restaurantbestilling på div eggeretter osv. Lekkert tillaget i hyggelige moderne omgivelser.»

• Mangiabove Poeng fra gjester: 7,9

«Vertskapet, Lara og Ignasio, var svært gjestfrie og vennlige.»

• Caportigia Boutique Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Betjeningen i resepsjonen var hjelpsomme og serviceinnstilt. Det samme var dessverre ikke tilfellet for frokostservitørene - de var lite imøtekommende og sure, f. eks. spurte de min sønn to ganger om han bodde på hotellet før han ble "godkjent" og fikk forsyne seg av buffeten. Dette etter at vi hadde oppgitt romnr...»

• Hotel le Muse Poeng fra gjester: 8,8

«Frokosten var nøktern og god, servicen var utmerket. Rommene var rene og informasjonen var pålitelig.»

De 30 beste hotellene i Val di Noto

basert på 52 747 hotellomtaler på Booking.com