Vallei van Noto Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• 21 Apartment Beoordelingsscore: 9

“De ligging was heel centraal en heel ruim.”

• Le Stanze di Carlo Beoordelingsscore: 7

“Prima ligging en behulpzame host die ons hielp met vele zaken zoals zelfs het boeken van afspraak bij de pediater voor ons zoontje”

• Camilla suite Beoordelingsscore: 10

“De charme die het appartement uitstraalt met aandacht voor comfort en details.De toplocatie met rustgevend uitzicht op de zee. De vriendelijke en behulpzame host.”

• Chiusa Di Carlo Agriturismo Beoordelingsscore: 10

“Op alle vlak heeft deze locatie onze verwachtingen overtroffen. We wisten dat we een mooi en goed verblijf hadden uitgekozen, maar de realiteit was zo veel beter! Rust, luxe en agrum :-)”

• Il Vecchio Frantoio Beoordelingsscore: 8

“Ruimte,grote kamer en keuken,privé terras,rust vlakbij de drukte van Augusta”

• Dimora Tre Soli Beoordelingsscore: 10

“Het huis was heel mooi en aangenaam ingericht met heel veel oog voor details. Paola is een heel fijne gastvrouw die haar gasten graag verwent en steeds bereikbaar is om allerlei tips te geven.”

• Masseria Santacatrini Beoordelingsscore: 8

“Rustige locatie tussen olijfgaarden tegen een bergwand aan. Giovanni is een zeer aardige gastheer die veel info heeft over de omgeving, goede suggesties geeft voor dagtrips en die het zn gasten graag naar de zin maakt. De communicatie verliep snel en soepel. De kamer was ruim en schoon en het kleine keukentje heeft alle basisvoorzieningen.”

• “Het heerlijke zwembad, de locatie tussen de citroen- en sinaasappelbomen, topligging - 10 minuten met de wagen tot Noto. Het huisje was netjes en goed onderhouden. De omgeving is rustig en voldoende ver van de grote wegen.”

• Dammuso Ludovico Beoordelingsscore: 9

“Midden in het Italiaanse leven!”

• Flower house Beoordelingsscore: 9

“Prima ligging. Compleet ingericht. Netjes. Aardige eigenaar.”