2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Valdarno Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Tenuta di Rota Omtalescore: 10

«Perfekte fasiliteter.»

• Villa La Grotta Omtalescore: 10

«Utrolig hyggelig vertskap og fantastisk beliggenhet. Deilig frokost og koselig hage og pool, fin utsikt. Nok parkeringsmuligheter.»

• Agriturismo La Querce Omtalescore: 10

«Flott hage, med gode muligheter til middag utendørs, soling og sportsaktiviteter. Vi lånte sykler og spilte mye bordtennis. Mye dyreliv!»

• «Vi fikk en veldig koselig leilighet som holdt seg sval på natten selv om det var 38 grader ute på dagen!»

• Garibaldi 36 Apartament Omtalescore: 7

«Leiligheten var ny renovert og rent . Anastasia var kjempe hjelpsom og hyggelig»

• «Rolig og behagelige sted»

• Villa La Grotta Omtalescore: 9

«Rommene var store og reine, personalet veldig hyggelig. Det var god italiensk frokost med ferske bakevarer hver dag. Bassengområdet og hagen var kjempefin og alltid ryddig og reint.»

• Relais Villa Belvedere Omtalescore: 9

«Nydelig anlegg med flott svømmebassengområde, sjarmerende leiligheter og god utefrokost. Lett tilgjengelig og praktisk hvis en kommer med bil, men også fin gåavstand til togstasjonen en kort togtur fra Firenze.»

• Appartamento Falegnameria Omtalescore: 10

«Nydelig hage og uteområde i nærhet til vakker middelalderby. Eiendommen lå fint og skjermet til og hagen var uten innsyn. Velholdt og rent uteområde og flott basseng. Leiligheten var praktisk innredet og ren. Vertene var fantastisk hyggelige og imøtekommende. Vi ble behandlet som gjester. Vi kommer gjerne tilbake!»