1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Norge
  3. anmeldelser av hoteller i Norge
Valdres Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• Herangtunet Boutique Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«God mat og hyggelig stemning. Rolig »

• Grønolen Fjellgard Poeng fra gjester: 10,0

«At det er episk og en utrolig beliggenhet. Akkurat det man vil ha når man booker et så avsidesliggende hotel. Her får man fred og ro. Maten er utmerket og atmosfæren er behagelig. »

• Bergo Hotel Poeng fra gjester: 7,5

«Pent kjøkken og bad. Gode senger. Finere enn på bildet. Stod til forventningene. »

• Knuts Hyttegrend Poeng fra gjester: 9,6

«Kjempekorselig leilighet»

• Radisson Blu Resort, Beitostølen Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig personale, god seng og god frokost.»

• Valdres Gjestegard Poeng fra gjester: 5,4

«Helt ok, super beliggenhet »

• Valdres Høyfjellshotell Poeng fra gjester: 8,3

«Fantastisk mottakelse av bartenderen der vi kom veldig sent på fredags kveld. Og den svenske kokken var ekstremt vennlig og positiv, og service-innstilt. De ga oss rundt døgnet service. Og flere timer etter check-out så fikk vi lov å være på hotellet, selv om hotellet var stengt for sesongen og alle andre gjester hadde dratt hjem. Frokosten var inkludert, og det var en god Norsk frokost med mye utvalg. Sceneriet rundt hotellet og utsikten var også helt fabelaktig.»

• Fagerlund Hotel Poeng fra gjester: 8,8

«Enkelt og greit hotell, hyggelig mottagelse, og akkurat det vi trengte denne gangen»

• Scandic Valdres Poeng fra gjester: 10,0

«God frokost, gode senger»

• Beitostølen Hytter Poeng fra gjester: 8,3

«Veldig hyggelig betjening, og hyttene ligger sentralt til både turterreng og butikker. Enkle hytter, men med alt man trenger. Grei hytte for to personer, blir nok litt trangt for flere selv om det er to soverom og sengeplass til 4.»

De 3 beste bed-and-breakfastene og vertshusene i Valdres

basert på 301 omtaler av bed-and-breakfast og vertshus på Booking.com

Se alle overnattingssteder i området Valdres