Vale of Glamorgan Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Lanelay Hall Beoordelingsscore: 9,2

“Groot bed 1.80m Schoon Nieuw”

• The Mount Rooms Beoordelingsscore: 6,5

“Lag wel gunstig”

• The Mount Rooms Beoordelingsscore: 7,5

“Prijs naar niet duur. Komt omdat er ook geen ontbijt bij zit kan je wel bestellen don-zo. Ma- wo dicht. Gelijk afrekenen. £6.75.pp avond tevoren bestellen ( is goed)”

• “Het ontbijt alsook het eten geserveerd in het restaurant is van goede kwaliteit/prijs. Locatie uitstekend om met de shuttle bus die voor het hotel stopt Cardiff te bezoeken, zodat de auto kan blijven staan”

• Tadross Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Gratis ontbijt vriendelijke mensen vragen staan je te hulp. Stekker mogen lenen voor onze telefoon op te laden”

• Cowbridge Cabins Beoordelingsscore: 8,3

“Ruime, schone kamer voor het geld.”

• Holiday Inn Express Cardiff Airport Beoordelingsscore: 10,0

“Ontbijt prima ! Je bezoekt dit hotel omdat je van ver moet komen en op tijd in de ochtend kunt vliegen. Daarom geen enkel commentaar over inrichting e.d. Alles is efficiënt en zeer goed verzorgd. Ook het personeel is vriendelijk en zeer professioneel, kanjers.”

• Holiday Inn Express Cardiff Airport Beoordelingsscore: 8,3

“goed ontbijt, goed eten en drinken, goede kamer, vriendelijk personeel, snelle afhandeling, shuttle”

• Vale Resort Beoordelingsscore: 10,0

“Alles!”

• The Mount Rooms Beoordelingsscore: 6,2

“We konden niet iedere dag ontbijten, omdat dat niet aangeboden werd. En onze kamer was koud de verwarming in de slaapkamer deed het niet. Wel in de badkamer maar die kon niet alles verwarmen daar was hij te klein voor. De bar was gezellig.”

De 5 beste B&B's en herbergen in: Vale of Glamorgan

gebaseerd op 1.422 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com