Valencia (autonome regio) Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Malcom and Barret Beoordelingsscore: 9,6

“Het was een fijne, nette hotelkamer, met een groot bed. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde, maar voldoende gevarieerd: er waren diverse broodsoorten, fruit, vleeswaren, Engels ontbijt, pastelleria. Er is rekening gehouden met allergieën. Je kunt ook gezellig en goed eten in het restaurant van het hotel en/of een drankje drinken. Vanaf het hotel ben je in 15 minuten, op de fiets, bij belangrijke bezienswaardigheden. Naar het strand is het wat verder. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze geven goede tips over waar je kan eten, wat leuke plekken en wijken zijn. Je voelt je in dit hotel zeer welkom. Er is een (aparte) speelkamer voor kinderen, dat is fijn. Wij waren nu zonder onze kinderen, maar het zou prima zijn om ze mee te nemen. De sportfaciliteiten waren ook prima. Een fijne hardlooproute vanuit het hotel is ook mogelijk. Leuker is het om, naar Turia park te fietsen en daar hard te lopen. We hebben een fijn verblijf gehad. ”

• Eurostars Lucentum Beoordelingsscore: 7,9

“De prijs kwaliteit verhouding ”

• Hotel Medium Valencia Beoordelingsscore: 7,5

“Het uitstekende ontbijt en vriendelijk personeel! Heel verzorgd en keuze in het ontbijtbuffet.”

• “Ligging”

• Casual Valencia de la Música Beoordelingsscore: 5,0

“De ligging van het hotel.”

• Ayre Hotel Astoria Palace Beoordelingsscore: 9,6

“Uitstekende ligging, mooie kamers, prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel!”

• Vincci Mercat Beoordelingsscore: 8,8

“Perfect ontbijt. Ruime bedden”

• Hotel AR Galetamar Beoordelingsscore: 7,9

“Ontbijt gevarieerd en smakelijk opgediend. Snelle afruiming tafels”

• Vincci Lys Beoordelingsscore: 9,6

“Goed ontbijt voor iedereen, mooie kamers jammer dat wij geen balkon hadden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.”

• Hotel Cap Negret Beoordelingsscore: 10,0

“Alles prima”

De 30 beste vakantiewoningen in: Valencia (autonome regio)

gebaseerd op 286.077 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com