Vallagarina Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Leon d'Oro Beoordelingsscore: 8,8

“Leuk ontbijt ”

• Villaggio Hotel Aquila Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie was prima. Wij gebruikten het hotel als een doorreis overnachting.”

• Ostello Di Rovereto Beoordelingsscore: 7,5

“Prima locatie ”

• Hotel Sant'Ilario Beoordelingsscore: 7,1

“Het restaurant was super. De kamer die wij in gebruik hadden was gedateerd en simpel ingericht maar voor 1 nacht prima te doen. ”

• Albergo Aurora Beoordelingsscore: 10,0

“Vriendelijk ontvangst, bovendien een echte verzamelplek van lokale mensen. Wij hadden niet duidelijk een kinderbedje aangegeven en checkte laat in, toch werd het op stel en sprong geregeld! Top. 's Avonds laat ook nog heerlijk gegeten hier evenals de volgende ochtend het ontbijt. Het is gewoon genieten als je op doorreis bent. Ook leuk is een speeltuintje vlakbij het fonteintje en een plein. Heerlijk met kinderen.”

• Casa del Pittore Beoordelingsscore: 9,6

“Een heerlijk hotel, alles perfect verzorgd en een hoge kwaliteit van afwerkingsniveau. Met een lift en de auto kon geparkeerd worden in de ruime afgeloten garage. Bovendien hele sympathieke eigenaren. A lovely hotel, everything is perfect and a high standard of detailing. Including a elevator and we could park the car in the large indoor parking place. Besides symphatic owners.”

• Residence Concaverde Beoordelingsscore: 6,7

“Zwembad was goed, zat een restaurant bij daarom hadden we deze accommodatie ook uitgekozen voornamelijk maar deze was gesloten. Wifi deed het niet goed geen bereik op onze kamer. Kamer was niet zo schoon en rook er erg muf, erg ouderwets. Voor kinderen veel speeltoestellen.”

• Maso Fiorini Beoordelingsscore: 9,6

“Een zeer mooie en ruime kamer met een badkamer met een zeer goede doucheruimte en een klein terras met stoelen die je zicht geeft op de wijngaard. Men is nog aan het verbouwen - bijbouwen - dit geeft een zeer mooi effect en en zal zeer mooi zijn als het volledig afgewerkt is - men is er vollop aan bezig. De bouwstijl is in ruwe steen en overal maakt men gebruik van zeer veel hout en koper. Ook de ontbijtruimte mag zeker gezien worden en het ontbijt is AF - niets op aan te merken. De vrouw des huizes is je kontaktpersoon en zeer vriendelijk. Zullen er zeker nog eens verblijven in de toekomst.”

• Casa del Vino della Vallagarina Beoordelingsscore: 8,3

“Mooie kamer. Prima ontbijt. Het restaurant in het hotel heeft elke dag een nieuw menu, past het ook goed aan voor vegetariers”

• Mercure Nerocubo Rovereto Beoordelingsscore: 7,5

“Kamers zeer goed, ontbijt uitstekend keuze diner niet geweldig”

De 10 beste hotels in: Vallagarina

gebaseerd op 6.619 hotelbeoordelingen op Booking.com