Valle de la Fueva Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• La Demba Art-Hotel Beoordelingsscore: 8,3

“Gezellig modern hotel. Communicatie gaat iets vlotter als je een mondje Spaans spreekt maar doen hun uiterste best in Engels. :)”

• Hotel Posada Al Vent - Adults Only Beoordelingsscore: 10,0

“Onze verwachtingen werden overtroffen: het oog voor detail, het persoonlijk contact en de voortreffelijke keuken! We gaan zeker terug!”

• Hotel Posada Al Vent - Adults Only Beoordelingsscore: 10,0

“Dit hotel is absoluut de top in gastvrijheid, comfort, ontbijt en diner! We hadden een kamer met balkon, een aparte zit- en slaapkamer. Het was heerlijk koel in de kamers met een temperatuur boven de 30 graden. Iedere ochtend was er een heerlijk ontbijt. We hebben 4 keer gedineerd en iedere keer was het eten perfect. De omgeving is prachtig, We zijn naar Alquezar, Ainsa, Benasque en Tella geweest. Ik beveel dit hotel ten zeerste aan!”

“Alles”

• Casa Lueza Beoordelingsscore: 10,0

“Groot terras met prachtig uitzicht. De ruimte binnen was royaal.”

• O Chardinet d'a Formiga Beoordelingsscore: 10,0

“De warmte waarop de mensen hun huis delen met jouw.”

• Hotel Posada Al Vent - Adults Only Beoordelingsscore: 10,0

“Het ontbijt was iedere ochtend een verrassende belevenis.”

• La Demba Art-Hotel Beoordelingsscore: 8,5

“De ligging met het prachtige uitzicht, de bijzonder ingerichte kamers, het vriendelijke en behulpzame personeel. Daarnaast ook een uitstekende keuken. Een heel bijzondere plek.”

• Casa Gerbe Beoordelingsscore: 9,6

“Vriendelijk gastheer. Goed ontbijt. Ideale ligging voor actieve reizigers. Mooie omgeving voor te wandelen.”

• La Demba Art-Hotel Beoordelingsscore: 6,2

“Het is een mooi hotel met een goede locatie. We waren echter zodanig teleurgesteld dat we blij waren dat we terug naar huis konden vertrekken.”

De 5 beste hotels in: Valle de la Fueva

gebaseerd op 977 hotelbeoordelingen op Booking.com