Valle Isarco Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Grauer Bär Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk service. Super beliggenhet. Litt vanskelig med parkering, men det må man regne med på hotell midt i bykjernen. Utrolig god frokost, med personlig service. Kommer gjerne tilbake hit. »

• Hotel Temlhof Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig hyggelig hotellvert, pent og rent. »

• Hotel Traube Poeng fra gjester: 8,3

«Beliggenhet Hage Parkering inkludert »

• Hotel Fernblick Poeng fra gjester: 9,6

«Stort fint rom med flislagt bad ned romslig og god dusj. Gode senger. God service. Rikholdig og god frokost. Det var en en fantastisk utsikt over dalen og landskapet. »

• Herolerhof Poeng fra gjester: 10,0

«Fantastisk Utrolig utsikt, ro og fred, svært hyggelige folk, nydelig mat og veldig fine rom. Flott turterreng. »

• Hotel Mondschein Poeng fra gjester: 9,6

«Tolle Lage nettes Personal »

• Alpin Hotel Gudrun Poeng fra gjester: 10,0

«Veldig bra hotel. Vi fikk et stort fint rom med balkong og utsikt til fjellene. Frokostsalen var veldig hyggelig. Godt utvalg av mat, Betjeningen var svært hjelpsomme og forekommende. Vi spiste middag på et hotell litt nede i gaten, hvor maten var veldig god. En god opplevelse å overnatte på dette stedet. Godt med parkeringsmuligheter.»

• Alpine City Wellness Hotel Dominik Poeng fra gjester: 9,6

«Frokosten var bra, men ikke topp.Vi hadde en stor terrasse med flott utsikt. Hotellet hadde en utmerket, oppvarmet garasje i huset. Vi hadde middag inkludert i oppholdet, såkalt gourmetaften. Damen som betjente resepsjonen var meget serviceminded. Som hotelgjest får man et Bressanone kort som gir gratis transport med busser og heislifter. Dette hoteloppholdet gir lyst til å komme tilbake.»

• Sterzingerhof Poeng fra gjester: 7,0

«God frokost og bra beliggenhet.»

• Hotel Goldener Adler Poeng fra gjester: 7,1

«Deilig frokost, vennlig personale i frokostrommet og gode senger.»

De 30 beste hotellene i Valle Isarco

basert på 42 291 hotellomtaler på Booking.com