Valle Isarco Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Schmuckhof Beoordelingsscore: 7,9

“Rustig gelegen met water molen geluid op de achter grond”

• Hotel Lamm Beoordelingsscore: 10,0

“Alles. Goed ontbijt. Lekker avondmaal. Ondergrondse Priveparking. Zeer ruime en mooie kamer. Aanrader. ”

• “uitermate persoonlijke en hartelijke ontvangst, en dit bleef plezierig gedurende het hele verblijf. Het uitzicht vanaf het heerlijke balkon is fenomenaal!”

• Hotel Bergschlössl Beoordelingsscore: 8,8

“Prima ontbijt en schitterende omgeving.”

• Gasthof Silbergasser Beoordelingsscore: 9,2

“ideaal als je op doorreis bent dicht bij de snelweg uitstekende locatie. Ruim opgezet hotel restaurant goed verzorgt ontbijt prima restaurant.”

• Naturhotel Edelweiss Beoordelingsscore: 9,2

“Lokatie is top! Hotel is modern en bijzonder schoon. Mooie tuin met alle gemakken. Half pension boeking (ontbijt + diner) verdient een warme aanbeveling. Eten was grandioos.”

• Biogasthaus Plonerhof Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotelletje zelf is eigenlijk niet eens zo bijzonder. Zo zijn er vele in het Alpengebied. Beetje begin tachtiger jaren. Er zijn veel mooiere hotels, zeker. MAAR: dit vergeet je allemaal door de supervriendelijke moeder en zoon die de zaak runnen en elke avond een bijzonder smakelijk viergangendiner klaarmaken voor een zeeeeer schappelijke prijs. Ontbijt is eenvoudig, maar wordt liefdevol klaargezet en met uitstekende ingredienten. De twee goedmoedige honden maken het plaatje compleet. Je komt er via een wat steile slingerweg maar dan heb je ook een prachtig uitzicht. Je komt helemaal tot rust (er is niets in de buurt ;-)”

• Hotel Goldener Adler Beoordelingsscore: 5,4

“Locatie en ontbijt”

• Hotel Wieser Beoordelingsscore: 9,6

“prachtige ruime kamer”

• Hotel Residence der Bircher Beoordelingsscore: 10,0

“We kregen de beschikking over een van de appartementen. Een enorm appartement met een fantastisch luxe badkamer. Het ontbijt was zo uitgebreid en zoveel lekkere dingen dat we moeite hadden te kiezen. We hadden deze locatie geboekt vanwege de nabijheid van de snelweg.Omdat we wat later aankwamen heeft de eigenaresse ons gebeld om uit te leggen hoe het sleutelkastje werkt eions ook nog geholpen bij het vinden van een restaurant. Uitstekende service”

De 10 beste B&B's en herbergen in: Valle Isarco

gebaseerd op 2.371 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com