Maurienne Valley Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Gelegen op een goede locatie vlakbij het centrum van Lanslebourg met een gunstige kwaliteit/prijsverhouding.”

• Hôtel-Chalet les Mélèzes Beoordelingsscore: 9,2

“Schone, ruime hotelkamer in september in een rustig dorp! Fijne eigenaar die zijn passie voor fietsen graag met je deelt en je de mooiste bergritten adviseert (maar zeker niet opdringt) heerlijk eten en echt perfecte douche! ”

• Christiania Hôtel Beoordelingsscore: 10,0

“We hebben hier gelogeerd in september. We hebben er lekker ontbeten en het avondmenu was prijs kwaliteit zeer goed. Zeer vriendelijke uitbaters.”

• Les Marmottes Beoordelingsscore: 7,5

“Overdekte motorfiets plaats. Lekker avondeten in het restaurantje van het hotel. Alhoewel ik niet had gereserveerd voor het ontbijt kon ik toch ontbijten. Mooie omgeving.”

• Hôtel Le Commerce Beoordelingsscore: 7,1

“Heerlijk uitgebreid ontbijt ,reeds mogelijk vanaf 7u ideal voor op doorreis naar italie”

• hotel de la gare Beoordelingsscore: 7,5

“Aardige hoteleigenaren. Eenvoudig maar lekker ontbijt. Centraal gelegen, vlakbij station, winkels en horeca.”

• B&B HOTELS SAINT JEAN DE MAURIENNE Beoordelingsscore: 7,9

“De kamers waren aan de kleine kant, ontbijtbuffet was redelijk uitgebreid, een gekookt ei had gemogen, wel heel lekkere koffie.”

• Hôtel Saint-Georges Beoordelingsscore: 9,2

“Ontbijt heerlijk, kamers perfect. Vriendelijk personeel .”

• Hôtel du Soleil Beoordelingsscore: 7,5

“Locatie”

• Hôtel Le Marintan Beoordelingsscore: 6,2

“Goed bereikbaar Er was een ruime garage om de motor binnen te stallen. Het personeel was erg vriendelijk.”

De 30 beste vakantiewoningen in: Maurienne Valley

gebaseerd op 5.796 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com